קבוצת 2002 של בית"ר קבוצת 2002 של בית"ר טוברוק עם 3 ניצחונות בליגה ו-1 בגביע קבוצת 2002 של בית"ר

את העונה פתחה הקבוצה בניצחון ביתי 3-0 על הפועל חיפה בבית, במחזור השני פגשה הקבוצה את מטה אשר בבית ורשמה ניצחון 1-0, במחזור השלישי ניצחון בחוץ על הפועל כפר סבא 2-1 ובסוף השבוע האחרון ניצחה הקבוצה במסגרת הגביע את מעגן מיכאל 1-0

זגורי (36) מאמן בטוברוק כ-7 שנים שנתונים מגוונים. בין היתר אימן את קבוצת הבוגרים של המועדון בליגה ג והוביל אותה לזכייה בגביע המדינה המחוזי ולעלייה לסיבוב ט של גביע המדינה הכללי.

השנה חזר זגורי למקורות ומעביר את הידע שצבר לגילאים הצעירים יותר. 

ספר לנו קצת על הקבוצה?

משה: " הגעתי לקבוצה כחודש לפני המחזור הראשון. הקבוצה חיפשה דרך, סדר ומשמעת ולשחקנים היה הרבה רצון להצליח. במחנה אימונים שערכנו לפני תחילת העונה בשפייה שליד זיכרון יעקב יצא לי להכיר מקרוב את כל השחקנים בזמן די קצר. הדבר הראשון שבלט הוא שיש לנו עוד דרך ארוכה לעבור על מנת להפוך לקבוצה מחוברת ומסודרת. השחקנים עבדו מאוד קשה באימונים, הקשיבו להוראות והתחלנו לעשות סדר ביחד בקבוצה".

ציפית לכזו פתיחה?

משה: "האמת שלא, אבל לזכות השחקנים יאמר שהם היו נחושים בכל משחק, באו ונתנו מעל ל-100 אחוז וההקרבה שלהם ביחד עם ההפנמה של מה שאנחנו עושים באימונים הביאה לפתיחת עונה טובה. כמובן שעוד מוקדם מאוד להעריך לאן העונה הזו תתפתח, כי אנו רק בתחילת הדרך גם בליגה וגם בגביע".

ספורט נוער - קבוצת 2002 של בית"ר טוברוק עם 3 ניצחונות בליגה ו-1 בגביע

מה הכי חשוב לך להעביר לשחקנים?

משה: "שמעבר לזמן שלהם על המגרש ולחלום שלהם להפוך לשחקנים ישנם ערכים חשובים יותר כמו משמעת בכל אימון, מקצוענות , אחריות ולגרום לתחושת שייכות למועדון הנפלא הזה שנקרא טוברוק. וכמובן שאני מקפיד להעביר לשחקנים את המוטו של המועדון לחינוך טוב ומשמעת טובה על מנת שיהפכו קודם כל לאנשים טובים יותר לפני שהם הופכים לכדורגלנים טובים יותר".

ומה תאחל לעצמך ולקבוצה?

משה: "אני מאחל לנו שנעבוד טוב, שנקפיד על הערכים ושלא נסטה מהדרך שאנו מנסים לקדם פה מתחילת העונה."