ילדים ב' טוברוק קבוצת ילדים ב טוברוק ניצחה בסופ"ש האחרון את מכבי חיפה ילדים ב' טוברוק

בסוף השבוע האחרון, עלו לכר הדשא בטוברוק קבוצות שנתון 2003 של בית"ר טוברוק ומכבי חיפה למפגש ראשון ביניהם של 11 על 11. בשנים הקודמות נפגשו השנתונים מספר פעמיים במסגרת השמיניות כאשר תמיד רצות השניים זו לצד זו בצמרת הגבוההקבוצתו של יוסי בן שטרית ניצחה בסוף השבוע האחרון טוברוק ניצחה בתוצאה 3:1 והתבססה במקום השני בטבלה.

גם השנה המפגש המסקרן בין שתי הקבוצות לא אכזב, כאשר שתי הקבוצות נפגשו בטוברוק בסוף השבוע האחרון במסגרת המחזור השישי של שנתון ילדים ב מחוז שרון. 

חניכיו של יוסי בן שטרית מאמן טוברוק פתחו את המשחק ביכולת טובה והפעילו לחץ כבד על שערה של מכבי חיפה, אולם השער הראשון נכבש רק בתחילת השליש השני של המשחק מרגליו של אורי עיוואן שהעניק 1-0 לטוברוק. מכבי חיפה החלה ליזום לאחר השער ולקראת סיום השליש השני הצליחה להשוות את התוצאה.
בשליש האחרון של המשחק הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, כאשר שחקני טוברוק מצליחים לכבוש שני שערים מרגלי גל ליבנה ויולי רצון ולהבטיח את הניצחון היוקרתי 3-1 שגם העלה את הקבוצה למקום השני בטבלה, מרחק 5 נקודות מהמובילה מכבי תל אביב.

ספורט נוער - קבוצת ילדים ב טוברוק ניצחה בסופ"ש האחרון את מכבי חיפה

יוסי בן שטרית מאמן טוברוק  

יוסי בן שטרית מאמן טוברוק: " המשחקים בין הקבוצות תמיד מביאים את השחקנים להציג כדורגל איכותי וטוב. מכבי חיפה היא קבוצה מצוינת אולם הצלחנו להשתלט על מרכז השדה ולנצל את המצבים אליהם הגענו. הקבוצה משתפרת משבוע לשבוע והשחקנים מתחילים להתרגל למעבר למגרש גדול. הקבוצה מציגה יכולת מקצועית טובה אבל מה שיותר חשוב הוא החיבור המדהים בין השחקנים בקבוצה שתמיד שמחים לפרגן ולסייע האחד לשני."