גיל פישל שבעה ניצחונות לקבוצות טוברוק בסופ"ש האחרון גיל פישל | צילום: אילן ספירא

קבוצת הנוער של המועדון ניצחה במשחק החשוב מול מ.ס אשדוד בבית 3:2 במשחק מרתק. האורחים מאשדוד עלו ליתרון בדקה ה-15 אולם שחקניו של גיל פישל ביצעו מהפך משערים של לידור חדד, ליאל כהן ודניאל אגמי.

האורחים מאשדוד עוד הספיקו לצמק ל-3:2 לקראת הסיום אולם לא יותר מכך . בעקבות הניצחון עלו חניכיו של פישל למקום ה-10 בטבלה.

גיל פישל: "אני גאה בשחקנים שנתנו 100 אחוז על המגרש וידעו לחזור מפיגור לניצחון יפה במשחק חשוב".

קבוצת נערים א' בהדרכתו של יוסי בן שטרית, אירחה גם היא יריבה קשה בסוף השבוע האחרון כאשר הכתומים של בני יהודה הגיעו לביקור בטוברוק. בסיומו של משחק צמוד יצאו חניכיו של בן שטרית עם ידם על העליונה כשהם רושמים ניצחון 2:1 משערים של אוראל חוטה ובנימין אלגרישי.

את סוף השבוע המוצלח המשיכה גם קבוצת נערים ב' שרשמה ניצחון מרשים בחוץ 8-0 מול בני אעבלין משערים של דן כדורי (שלושער), חיים מקונן (צמד), דוראל לוי (צמד), לירון אטלר ורז לוי.
בזכות הניצחון התקרבה קבוצתו של עידן הררי לצמרת ורחוקה רק 4 נקודות מהמקום הראשון בטבלה.
עידן הררי: "אני שמח על הניצחון אולם עומדים בפנינו כרגע שני משחקים קריטיים וקשים עם משחקים בשמינית גמר גביע המדינה מול עירוני ק"ש ודרבי מול מכבי נתניה בטוברוק ואנחנו צריכים להמשיך ביכולת הטובה ולנסות להשיג תוצאות טובות במשחקים הללו".

קבוצת נערים ג' רשמה ניצחון 4:3 על בני סכנין בחוץ משערים של עדי וקנין (צמד), סאלם עמית וירדן שלו. זהו ניצחונה הרביעי ברציפות של הקבוצה שהתקדמה למקום הרביעי בטבלה.
ישראל זביטי: "זהו ניצחון של גברים, השחקנים הראו הרבה אופי והמשיכו ברצף הניצחונות וביכולת הטובה שמציגה הקבוצה לאחרונה".

ספורט נוער - שבעה ניצחונות לקבוצות טוברוק בסופ"ש האחרון

ישראל זביטי

גם קבוצות ילדי המועדון חוו סוף שבוע מוצלח

קבוצת ילדים א' אירחה בבית את הפועל כפר סבא ורשמה ניצחון מרשים 3-0 משערים של עידו ברקן, יהונתן אוחיון ודמארי פריאל.

משה זגורי מאמן הקבוצה: "מעבר לניצחון אני מאושר לראות את הדר רטנר חוזר למגרשים אחרי שנה בה נעדר בגלל פציעה ואף משחק רבע שעה שלמה. היה מרגש לראות את כל השחקנים מרימים אותו על הכתפיים בסיומו של המשחק ואני מקווה שנראה אותו חוזר בהדרגה לכושר משחק".

קבוצת ילדים ב, של המאמן יוסי בן שטרית רשמה גם היא תוצאה מרשימה, עם ניצחון 6-0 ביתי מול מטה אשר משערים של פלג בשירי, צמד של גל ליבנה ושערים של כמיל ג'וברה, יולי רצון ואורי עיואן.
ולחגיגה של סוף השבוע הצטרפה גם קבוצת ילדים ג של דניאל כהן שניצחה בחוץ את מכבי חיפה 12:3 משערים של ליאם ביתן (שישייה), שרון שריקי, עידן טוקלומטי, עידו ברנע (צמד), חן רימשון ורואי שרת.