שלומי מיטלקה לקראת משחק החוץ בפתח תקווה שלומי מיטלקה לקראת משחק החוץ בפתח תקווה שלומי מיטלקה לקראת משחק החוץ בפתח תקווה

לאחר השוויון הדרמטי בדרבי הנוער מול מכבי נתניה, שלומי מיטלקה, שנכנס לתפקיד מאמן קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק לפני כשבועיים, כבר עם הפנים קדימה: "בשבת אנחנו יוצאים למשחק מאוד קשה, בחוץ נגד מכבי פ"ת ונצטרך לעבוד מאוד קשה בשביל להמשיך את המומנטום מהדרבי ולצאת מפתיחת העונה הרעה"

"נצטרך לעבוד מאוד קשה בשביל להמשיך את המומנטום ולצאת מפתיחת העונה הרעה", אמר מיטלקה בראיון

 

זוכות תחרות מרוצי שדה

ספר קצת על התחושות שלך מהשבת האחרונה – בכ"ז משחק שני על הקווים של הקבוצה וכבר דרבי
"בדרבי התחלנו לא טוב. למרות שחזינו שיתפתח משחק אגרסיבי עם לא מעט עבירות ומצבים נייחים, ספגנו שער די מוקדם לצערי. בחצי השני כבר שיחקנו יותר טוב, ולקחנו גם יותר סיכונים – ואני שמח שזה השתלם לנו, גם אם זה לקח עוד חמש דקות".
שטפת את השחקנים במחצית?
"ממש לא. אני לא אחד מאלו שבמצב של פיגור מתחילים לצעוק ולהשתולל. נתנו דגשים טקטיים, דיברנו הרבה בחדר ההלבשה על אופי ועל מנטליות ווינרית, ומהבחינה הזו שער השוויון הוא מעין ניצחון".
ואחרי המשחק מה אמרת להם?
"אחרי המשחק אספתי את השחקנים ואמרתי להם שלמרות שמדובר בתיקו ולא בניצחון, הדרך שבה חזרנו מפיגור במשחק חשוב – יכולה להיות הצעד הראשון שלנו בדרך חדשה של הקבוצה השנה. יש לנו חבורה של שחקנים מאוד איכותיים, גם מבחינת הכדורגל וגם כבני אדם. התפקיד שלנו הוא לחזק אותם כשחקנים וכאזרחים, ולצרף אליהם שחקנים איכותיים נוספים שיקדמו את הקבוצה. אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות ומעדיפים פשוט להתרכז בעבודה".

אריק איזיקוביץ', בעלי מועדון הכדורגל בית"ר טוברוק: "לאחר פתיחת העונה המגומגמת הרגשתי שצריך לבצע שינויים, הצעד הראשון היה להחזיק את רונן גבאי לעמדת המנהל המקצועי, ולאחר מכן החלטנו לבצע רענון גם בעמדת מאמן הקבוצה. שלומי הוא מאמן מנוסה בליגת העל לנוער, והמטרה היא לחזק את הקבוצה מבפנים ומבחוץ. נהניתי לראות את השחקנים במחצית השניה של הדרבי, ובוודאי משער השוויון של ירין פרץ, שלטעמי עשה צדק כי לא הגיע לנו להפסיד במשחק הזה. אני בטוח שאם נמשיך לעבוד קשה הניצחונות יגיעו".

משחקים נוספים בסוף השבוע: נערים ב' (2001) יארחו את הפועל עכו, וקבוצות הילדים יארחו את הפועל ת"א, הפועל רעננה (או צו פיוס) ומ.ס. טירה.