רוני עפרוני רוני עפרוני שחיינית מצטיינת בקבוצת 'הפועל דולפין נתניה' רוני עפרוני

בזמן תחרות שחייה שהתקיימה בירושלים, קיבלו רוני עפרוני ומשפחתה את הבשורה כי ביתם בנתניה נשרף וכי הכלב האהוב נספה בדליקה. למרות הבשורה המשיכה רוני בתחרות והגיעה למקצה הגמר

 

 

רוני עפרוני נבחרה לשמש כשגרירה של העיר נתניה בפרויקט 'אתנה' המנוהל על ידי אגף הספורט והעמותה לחינוך בלתי פורמלי, 'אתנה' הוא פרויקט דגל המלווה ספורטאיות מצטיינות במגוון ענפי ספורט על מנת שיגדלו להיות הנציגות הבאות של ישראל בספורט.
בשבוע שעבר עלתה משפחת עפרוני מנתניה לצפות בבתם רוני מתחרה בשחייה באולמפידת הילדים הבינלאומית שהתקיימה בירושלים. רגעים ספורים לפני שרוני קפצה אל הבריכה קיבלו ההורים הנרגשים בקהל טלפון שבישר להם כי ביתם עלה בלהבות וכלבם האהוב נספה בדליקה. כאשר סיפרו ההורים לרוני את הבשורה היא פרצה בבכי. אולם  למרות הבשורה הקשה החליטה רוני בצעד בוגר ואמיץ להמשיך להתחרות והצליחה להגיע עד למקצה הגמר. "קיבלנו טלפון שהבית שלנו נשרף ושהכלב האהוב שלנו ניספה מחנק בשריפה, כל הבית מפוייח והציוד נמס" סיפר ערן אביה של רוני והוסיף: "המתחרות של רוני חשבו שהבכי שלה נובע מהפחד בזמן שרוני התמודדה עם הרבה כאב ולא היתה יכולה להסביר מה עובר עליה למתחרות מהעולם".
במהלך התחרות רוני הראתה שהספורט ובמיוחד הספורט התחרותי עוזר להתגבר על משברים, גברה על מתחרות מכל העולם והגיעה עד המקום השישי במקצה הגמר.
ג'ניפר מנהלת פרויקט 'אתנה' נתניה המנוהל ע"י אגף הספורט בעמותה לחינוך בלתי פורמלי: "ההתנהגות הספורטיבית של רוני היא מעוררת השראה והיא דוגמא גם לספורטאים בגלאי בוגרים". והוסיפה: "רוני משמשת כשגרירת פרויקט 'אתנה' מטעם העיר נתניה והביאה הרבה כבוד לעיר"