פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
תמונה: עיריית נתניה מאות תושבים ביריד התעסוקה לעולים בנתניה תמונה: עיריית נתניה 

מאות הגיעו ליריד התעסוקה שקיימה עיריית נתניה והתאחדות התעשיינים ביום רביעי האחרון

ארכיון | תמונה: עיריית נתניה 

ביריד הוצעו לקהל העולים מבקשי העבודה מגוון משרות בתעשיה הישראלית ברחבת האולפן הבינלאומי בעיר ובהשתתפות החברות טמפו, GA-DE, נירלט, ORBIT, קוסמופארם,INTEGER SMI , POLYCAD, פרי אור ועוד.

ליריד התעסוקה הגיעו ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, המשנה לראש העיר אפרים בולמש, חבר המועצה בוריס צירולניק, סמנכ"לית העירייה וראש המינהל הכללי, חיה שניידר ויו"ר התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר.

פיירברג-איכר אמרה: "נתניה זכתה להיות לבית עבור עולים מכל קצוות תבל. שליש מתושבי העיר הינם עולים, נתניה היא העיר שקלטה את מספר העולים הגבוה ביותר ואנו שמחים וגאים על כך. חלק מקליטה מיטבית כי גם המשך ליווי של העולים וסיוע במציאת עבודה כפי שאנו עושים. אני מודה להתאחדות התעשיינים על שיתוף הפעולה הפורה למען ציבור העולים".

נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר: "ישנה חשיבות עצומה לכנסי התעסוקה שאנו עורכים בימים אלה בכל רחבי הארץ. כיום חסרים כ-12 אלף עובדים לתעשייה, ואנו מאמינים כי בזכות כנס זה וכנסים נוספים שנערוך בהמשך, נוכל לעזור הן לתעשיה והן לעולים החדשים אשר מעוניינים לפתח קריירה חדשה בתנאים ראויים ויציבות תעסקותית. אני מודה לראש העיר, מרים פיירברג-איכר, שנרתמה למהלך ועזרה לנו להוביל להצלחתו. אני מאמין כי אחרי היום, יצטרפו עוד עשרות עובדים חדשים ומרוצים לתעשייה הישראלית".