פרסומת היכל התרבות
פסטיווקלי הפסטיווקאלי - פסטיבל הזמר העברי של נתניה חוזר פסטיווקלי

דני סנדרסון ומזי כהן, שמעון בוסקילה, גלית גיאת ואמנים נוספים יעלו על הבמה בפסטיבל הזמר העברי שחוזר בפעם השישית בתאריכים 8-10 באוגוסט

אירועי קיץ בנתניה 

פסטיבל הזמר העברי ביוזמת עיריית נתניה, יתקיים בקיץ הקרוב בין התאריכים 8-10 באוגוסט בשכונת עיר ימים שרחובותיה נקראים על שמות אמני ישראל לדורותיהם. 
עיריית נתניה מקיימת את הפסטיבל במטרה לשמר את הזמר העברי ואת האמנים שייצגו אותו בכתיבה ובשירה. הפסטיבל, בניהולו האמנותי של אילן גלבוע כמידי שנה, יכלול הפקות מקור ומופעים ייחודים ויארח את מיטב אמני הזמר העברי מכל הזמנים.

המופעים המרכזיים יתקיימו באמפידשא בקניון עיר ימים: דני סנדרסון ומזי כהן יחגגו 55 שנות יצירה, יתקיים המופע 'שהשמש תעבור עלי' - מופע מחווה למשורר והפזמונאי יורם טהר לב, שהלך לעולמו בינואר האחרון, בהשתתפות מירי אלוני, יהודה אליאס, שמעון בוסקילה, קלייר בן דוד, גלית גיאת, בריזה- ההרכב הקולי של היכל התרבות נתניה, וזמרות אופרה.

בנוסף יתקיימו בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין בעיר ימים ערב פסקול מיוחד לזכרו של אורי זוהר, בהנחיית יואב קוטנר ובהשתתפות ג'קו אייזנברג, כפיר בן ליש, רוני וגיל בר הדס.
בנוסף, ערב עם שירי יגאל בשן ולהקות פיקוד צפון כמו כן, המופע 'מדינה בדרך' ערב מחוה לזמר היוצר וחתן פרס ישראל אביהו מדינה ולזמר הים תיכוני. במופע יבוצעו שיריו הגדולים של הזמר, לצד שירים של יוצרים נוספים שהפכו נכסי צאן ברזל של המוסיקה הישראלית ונכנסו ללב של כולנו. הערב יתקיים בהנחיית דן שפירא, ובהשתתפות אנה שפיץ, עינת אזולאי ומיקי בן עטר.

כמו כן יתקיים סימפוזיון "רק מילה בעברית"? יורם רותם, יאיר ניצני יוני רועה, נדב רביד מנהל גלגל"צ והזמרת סוזי מילר יעלו את הסוגיה :זה טוב או רע? לכתוב ולשיר באנגלית ובשפות אחרות?
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני שמחה להזמין את כל תושבי נתניה, אורחיה וכל אוהבי התרבות בכלל ושירה עברית בפרט, לפסטיבל הזמר העברי שאנו מקיימים מדי שנה באחת השכונות היפות בעירנו - עיר ימים, ששמות רחובותיה נקראים על שם אמנים ויוצרים ישראלים. הפסטיבל המוצלח מושך אליו שוחרי תרבות מרחבי הארץ ואנו מברכים על כך". 

בני אפרים, מנכ"ל עמותת היכל התרבות נתניה: "פסטיבל הזמר העברי בנתניה, הפך זה מכבר לאירוע של זמר ברמה הארצית, אשר מושך אליו אמנים מהשורה הראשונה והמחבר סגנונות שונים וקהל רב, הנהנה מכל הטוב הזה. אני מזמין אתכם להשתתף בעשייה מופלאה זו וליהנות מתרבות משובחת".

עלות: מ 30 ₪ -75 ₪ | לפרטים וכרטיסים בקופות היכל התרבות נתניה בטלפון 09-8308811 ובאתר

לכל אירועי קיץ 2022 הקליקו כאן