פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
 פורים 2023: חגיגות פורים בנתניה  פורים בנתניה | צילום: דימה דורף, נורית מוזס

אגדה קסומה בנתניה: כיכר העצמאות תלבש חג עם קרנבל חגיגי ושמח שיכלול סיפורי אגדות, הפנינג ענק עם מתחמי מולטימדיה והופעות של אמני ילדים. מנכ"ל היכל התרבות, בני אפרים: "מבטיח לכולם חגיגה פורימית מהנה על פי המסורת הנהוגה בעיר מזה שנים רבות"

בתחילת החודש הבא נחגוג את חג הפורים ובנתניה כבר נערכים ללבוש חג עם שלל אטרקציות ייחודיות ופעילויות ססגוניות שייערכו בכיכר העצמאות ב-7 במרץ בין השעות 10:30-14:30. במסגרת זו, יוקמו בכיכר מתחמים ייעודיים עם סיפורי אגדות: ממתחמי עמי ותמי ואלאדין, עבור בעליסה בארץ הפלאות, עידן הקרח ומתחם נסיכות, וכלה במתחמי פיטר פן, אבירים ועוד.

כמו כן, ייהנו החוגגים מהפנינג ענק עם מתחמי משחקי מולטימדיה, ג'ימבורי, בובות ענק, מגוון מיצגים, פינות יצירה וכמובן הופעות של אמני ילדים, בהם אגם בוחבוט, רוי בוי, ליבלובית ואביעדוס, שינעימו את זמנם של הילדים.

גם השנה מפיק הצוות המקצועי של עמותת היכל התרבות נתניה, בניהולו של בני אפרים, את אירוע הדגל של פורים. ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, וסגניתה שירי חגואל-סיידון, הממונה על האירועים, מסרו: "כבכל שנה אנו מקיימים אירוע גדול בפורים לילדים, הורים ולכל המשפחה. תושבי נתניה ואורחיה מוזמנים להגיע לצהול ולשמוח בחג הכי יפה וצבעוני בשנה".

יש להוסיף כי חגיגות פורים יתקיימו גם בשכונות העיר ויכללו מופעים של להטוטנים, מתנפחים, עמדות קרקס, ג'אגלינג והמון הפתעות. כל הפרטים בלוח האירועים באתר האינטרנט העירוני. עבור בני הנוער נציין כי תתקיים מסיבת פורים לכיתות ז'-י"ב ביום ראשון, ה-5 במרץ, גם היא בכיכר העצמאות.

"אין ספק שנתניה היא אגדה של עיר ובחגיגות פורים ישתתפו המון גופי אמנות עירוניים, בכלל זה תזמורת צעידה, משחקים והפעלות", אומר מנכ"ל היכל התרבות נתניה, בני אפרים. "אני מזמין את תושבי נתניה והסביבה לחגיגת פורים שמחה ומיוחדת. צוות עובדי עמותת היכל התרבות ואנוכי, נעשה הכל יחד עם כל גורמי העירייה והמשטרה על מנת לשמור על ביטחונם ובטיחותם של התושבים. אני מבטיח לכולם חגיגה פורימית מהנה על פי המסורת הנהוגה בעיר מזה שנים רבות".