פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
 "לביאות הברזל": על האירוע המרכזי לרגל יום האישה בנתניה תמונה: היכל התרבות נתניה

בנתניה יציינו את יום האישה הבינלאומי באירוע מיוחד עם גיבורות ה-7 באוקטובר, בהן מירית רגב, ששני ילדיה חזרו מהשבי ואל"מ במיל' נירה שפק, שניהלה חמ"ל מתוך הממ"ד בכפר עזה. מנכ"ל עמותת היכל התרבות, בני אפרים: "החלטנו שהשנה יהיה הכי נכון לתת ביטוי לנשים סביב אירועי ה-7 באוקטובר"

יום האישה הבינלאומי קיבל לאורך השנים ביטוי חזק מאוד בנתניה, והשנה על אחת כמה וכמה סביב אירועי השבת הארורה של ה-7 באוקטובר. ב-8 במרץ בשעה 11:00 בבוקר ייערך בהיכל התרבות בנתניה האירוע המרכזי לציון יום האישה שייקרא 'לביאות ברזל'.
מדובר באירוע מיוחד עם גיבורות ה-7 באוקטובר, שיכלול פאנל נרחב בהנחיית מגישת חדשות השבת בערוץ 13, העיתונאית תמר איש שלום. בפאנל ישתתפו אל"מ במיל' וחברת הכנסת לשעבר נירה שפק, שניהלה חמ"ל מתוך הממ"ד בכפר עזה, קצינת מתנדבים מרחב לכיש שושנה מאלי, שפיקדה על הקרב במשטרת שדרות, מירית רגב, אימם של החטופים מיה ואיתי רגב שחזרו משבי החמאס ומ"פ עדי איצקוביץ' מגדוד התקשוב אוגדה 36.
על הפן האמנותי תופקד הזמרת האהובה נורית גלרון ולצידה אמנית החול, אילנה יהב, באיורי לייב שיוקרנו על מסכי האירוע.
"מעל 20 שנה אנחנו חוגגים את חודש האישה ומציינים את העשייה הנשית בתחומי התרבות והאמנות. השנה דנה ועדת ההיגוי מה הכי נכון לעשות, ולצערנו אין ספק שהאירועים צריכים להיות סביב ה-7 באוקטובר, על מנת לתת ביטוי לנשים שהיו חלק מהיום הקשה הזה", אומר מנכ"ל עמותת היכל התרבות, בני אפרים. "כבר בשעה 10:00 בבוקר נקבל את הקהל עם נגניות, קפה ומאפה, ושעה קלה לאחר מכן יחל פאנל מדהים עם תמר איש שלום, שכולו על טהרת המלחמה. אני מעריך שהאולם יהיה מלא עד אפס מקום".
עוד הוסיף אפרים כי "נתניה התברכה במנהיגות נשית חזקה, מראש העירייה ודמויות נשיות בכל הצמרת הארגונית של העיר. השנה צירפנו את כל הגופים העירוניים כדי לציין את חודש האישה והיכל התרבות נותן את המטרייה הרחבה לאירועים האלה. יום האישה היה ויישאר חזק מאוד בנתניה".

לכל אירועי יום האשה הבינלאומי בנתניה הקלק/י כאן