פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
חדר הבריחה "NO EXIT"  הטרנד שכבש את ישראל מגיע לנתניה חדר הבריחה "NO EXIT"

למי שלא מעודכן – חדר בריחה Escape Room זה הדבר הכי אבל הכי חם שיש כרגע בארץ וממש בקרוב תוכלו ליהנות ממנו לראשונה גם בנתניה
רוצים לעזור למשטרה בחקירת מקרה חטיפתה של מוניקה?

כיום יש כבר יותר מ-40 חדרי בריחה במקומות שונים בארץ אך זה החדר הראשון שנפתח בנתניה. הכללים די דומים בכל החדרים - צריך להזמין חדר מראש לפי התאריך והשעה שאתם רוצים, רב החדרים מתאימים ל-2-5 משתתפים אבל יש גם כאלו שמתאימים ליותר. ישנם קונספטים שונים לחדרים, חלקם לקוחים מעולם האגדות, חלקם יותר מפחידים אבל הרעיון בכולם הוא זהה, יש לכם שעה לפתור חידות בעזרת רמזים ולצאת מהחדר, במשך 60 דקות עליכם למצוא את הדרך לצאת מהחדר ע"י שימוש בחשיבה מחוץ לקופסא, הגיון ושיתוף פעולה. 

"יש לנו בחורה שנחטפה והתבקש עליה כופר"

ניקול זולוטריוב הבעלים והיוצרת של חדר הבריחה שייפתח ב-2.1.2016 בנתניה וייקרא NO EXIT מספרת "באופן כללי חדר בריחה זה חדר שיש בו הרבה חידות וצריך לצאת משם ב-60 דקות בעזרת שיתוף פעולה, הגיון ומציאת רמזים. בארץ נהוג שאנשים לא יוצאים מאוכזבים, בחו"ל אם לא פתרת בשעה את החידות שמוציאות אותך מהחדר אז מוציאים אותך, בארץ המפעילים דואגים שתהיה לך חוויה טובה ותצא מהחדר אחרי 60 דקות כשפתרת את החידות, יש ניסיון לכוון אותך ולתת רמזים. יש חדרים מקבילים ויש חדרים ליניאריים – משמע חדרים שכל חידה עומדת בפני עצמה או חדרים שפתרון של חידה אחת מוביל לפתרון של חידה אחרת, אצלנו החדר הוא מקבילי זאת אומרת שכל מי שנכנס יכול לפתור חידה באופן עצמאי, כל חידה עומדת בפני עצמה". 

הסיפור בחדר הבריחה החדש הוא שמוניקה קריימר, בתו היחידה של ראש המאפיה הנודע ג'ון קריימר נחטפה. למרות מסירת הכופר מוניקה עדיין נעדרת. תחנת המשטרה מבקשת מכם לעזור בפענוח החקירה. ניקול מסבירה "אתה מגיע לתחנת משטרה בניסיון לעזור לפתור את החקירה, יש לנו בחורה שנחטפה והתבקש עליה כופר, אבא שלה הוא מאפיונר והוא שילם את הכופר בשחור מבלי שאנחנו המשטרה ידעה, כרגע אין בחורה ואין כסף ואנחנו אבודים".

"היה לי חשוב לי להביא את זה לנתניה"

ניקול רק בת 23 הלכה בעצמה ל-2 חדרי בריחה והתאהבה ברעיון, היא החליטה לפתוח חדר בריחה והתעקשה לפתוח אותו דווקא בעיר שלה, נתניה " היה חשוב לי לפתוח אותו בנתניה למרות שבת"א הייתי מרוויחה יותר. בנתניה אין לנו הצעירים הרבה מה לעשות חוץ מכמה פאבים, אף נתנייתי לא חשוף לקונספט של חדרי בריחה, אף אחד לא יודע מה זה, היה לי חשוב לי להביא את זה לנתניה". 

אירועים בנתניה והסביבה - הטרנד שכבש את ישראל מגיע לנתניה

ניקול זולוטריוב, היוצרת והבעלים של חדר הבריחה בנתניה 

כתובת:  רחוב עמק חפר 82, נתניה. 
שעות הפתיחה: ימי א'-ד' בין 9:00-23:00, ימי ה'-ש' בין 9:00-00:00. 
המחירים נעים בין 75-110 ₪ לאדם, תלוי ביום (אמצע שבוע או סופ"ש) ובכמות האנשים (בין 2-5 משתתפים). 
החדר מותאם למבוגרים ולילדים מעל גיל 16 -ילדים מתחת לגיל 16 חייבים בליווי מבוגר ומומלץ לא להשתתף במשחק עם ילדים מתחת לגיל 12.

טלפון לבירורים: 053-7247736 
מייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

כדאי לכם כבר להזמין מקומות כי כשאנחנו ניסינו כבר התקשנו להשיג חדר פנוי בשבועות הקרובים.