פרסומת היכל התרבות
קפה שחור חזק לעשות משהו טוב ולהינות מהופעה שווה קפה שחור חזק | תמונה: יח"צ

בעוד פחות משבועיים יתקיים ערב התרמה מיוחד למען עמותת סאנרייז כץ לילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן ואחיהם. בתכנית האמנותית הופעה של "קפה שחור חזק", סטנדאפ של שאולי בדישי ומופע של ההרכבים המוזיקליים של מרכז ווליום

ערב ההתרמה יתקיים ביום ראשון, ה-18 בדצמבר בשעה 19:30 בהיכל התרבות ע"ש ספי ריבלין בקרית השרון, בעלות של 30 ₪ שיוקדשו במלואם לילדי עמותת סאנרייז כץ.

 

מרכז קהילתי מזרח נתניה, מבית החברה למתנ"סים הארצית, יערוך ערב התרמה לילדי עמותת סאנרייז כץ בהיכל התרבות ע"ש ספי רבלין. למופע נרתמו להקת "קפה שחור חזק", הסטנדאפיסט שאולי בדישי והלהקות הצעירות והמבטיחות של מרכז ווליום. 

מדי שנה מאובחנים בישראל כ- 400 ילדים עם סרטן. האבחון משנה את חייו של החולה ובני משפחתו מקצה לקצה. אשפוז, משטר טיפולים קפדני, תופעות לוואי ובידוד חברתי הופכים חלק משגרת היום. עמותת סאנרייז- כץ הוקמה בשנת 2010 במטרה לקיים פעילויות פנאי וחברה לילדים בגילאי 5 – 17 המתמודדים עם סרטן ואחיהם ואחיותיהם מכל המגזרים במטרה לאפשר להם להיות "פשוט" ילדים. 

מנכ"לית מתנ"סי מזרח נתניה, הגב' סמדר דרומי סיפרה "המרכז לקח על עצמו לקדם את המופע מתוך אמונה בתפקידנו בהובלת מהלכים של ערבות הדדית, מעורבות חברתית ומתן סיוע בתוך קהילתנו. אנו מקווים כי בערב ישתתפו רבים ככל הניתן מתושבי נתניה שבמחיר של 30 ₪ בלבד יוכלו להינות מערב נפלא של תרבות ולעשות בו בזמן משהו טוב באמת".

לרכישת כרטיסים דרך אתר המתנ"ס: http://www.matnasgan.org.il/