פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
פרימיירה שנתית של חבצלות נתניה | צילום: נורית מוזס פרימיירה שנתית של חבצלות נתניה פרימיירה שנתית של חבצלות נתניה | צילום: נורית מוזס
ביום ראשון האחרון התקיימה בהיכל התרבות נתניה הפרמיירה השנתית של להקת המחול חבצלות נתניה, להקת המחול הייצוגיות של העיר
בפרמיירה השבוע עלו במעמד מרגש בזה אחר זה הריקודים החדשים פרי יצירתו של הכוריאוגרף ליאור תבורי.

פרימיירה שנתית של חבצלות נתניה | צילום: נורית מוזס

במופע השתתפו 170 רקדני הלהקות מכתות א' ועד רקדני הלהקה הייצוגית הבוגרת המסיימים כיתה יב'.

זוהי השנה הראשונה מזה 8 השנים האחרונות בהן הלהקות פועלות בקריית השרון, שמחזור רקדנים מהלהקה מסיימים יב' ומתגייסים לשורות צה"ל. בתום המופע נקראו 12 הרקדנים המתגייסים לקבל תשורות ופרחים וקיבלו מהנהלת העיר והיכל התרבות איחולי הצלחה לבביים.

הורי הרקדנים הנרגשים עלו אף הם לבמה וספרו שחבצלות נתניה הינן "הבית השני" של ילדיהם והעניקו לצוות המקצועי של הלהקה שי מרגש, גביע עליו חרוטים שמות המתגייסים של שנה זו עם המון מקום לשמות המתגייסים שיבואו אחריהם. בתוך הגביע הונחו 12 חלוקי נחל, על כל אחד מהם חרוט ערך מהערכים עליהם התחנכו הרקדנים הצעירים.

חברת המועצה הממונה על התרבות, שושנה (צ'וצ'י) זילברברג: "העירייה תומכת וגאה מאד בגוף האומנותי הייצוגי – "חבצלות", ומשקיעה בו משאבים רבים. שמן של "חבצלות-נתניה" הולך לפניהן בארץ ובעולם כמובילי דרך במחול הישראלי, ולראיה ההזמנות המרובות לייצג את מדינת ישראל והעיר נתניה באירועים בינלאומיים. נפלא להיווכח איך הלהקות שלנו משתבחות, ממופע למופע ומגיעות לרמה אמנותית מופלאה, שמלווה את צמיחתו של דור ישראלי איכותי ויפה".