פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
מוני מושונוב היכלי התרבות נתניה והקאמרי בסדרת "קפה תאטרון" "מפגש מושונוב" 26.11 בשכונת עיר ימים

סדרת "קפה תאטרון" האיכותית שנפתחה בסוף השנה שעברה בהיכל התרבות ע"ש אריק אינשטיין בשכונת עיר ימים ממשיכה גם השנה

לאחר שזכתה להצלחה גדולה בנתניה וקיבלה תשבחות גם מצד האמנים שהגיעו להיכל, חזרה במוצאי שבת האחרונה סדרת "קפה תאטרון" לעונה נוספת בנתניה.

"מפגש מושונוב" 26.11 בשכונת עיר ימים

המופעים הקרובים בסדרת "קפה תאטרון"
12.11.16 מוצ"ש 20:30 עלילות הדוס בעיר הגדולה: קובי אריאלי, כוכב ″מעריב″, ערוץ התכלת ז″ל , ″משחק מכור″ ו″פעם בחיים ″ עומד על הבמה ופורס את המסלול הפתלתל שהוא עשה במופע סטנד אפ מצחיק, סוחף ומתוחכם. 
19.11.16 מוצ"ש 20:30 דטנר על הגג: נתן דטנר עשה כמעט הכל על במות התיאטרון. הפעם הוא מביא את המיטב מניסיונו הבימתי, במשחק, שירה, הומור ובכישרון בלתי נדלה. מופע המשלב שנסון צרפתי, איב מונטאן,זמר ישראלי, מחזמר אמריקאי והומור יהודי,קטעים מכנר על הגג,גבירתי הנאוה, מופע מרגש השט לו בין חופי תל אביב, ניו יורק, דרך לונדון, פריז, אנטבקה וירושלים. 
26.11.16 מוצ"ש 20:30 מפגש מושונוב: מוני מושונוב בערב בידור מיוחד במינו של סטנדאפ, סיפורים, מערכונים, ושירים. זו הפעם הראשונה שמוני מעלה מופע יחיד, בו הוא שובר מחיצות בינו לבין הקהל בקטעי סטנדאפ עכשוויים וסיפורים על נקודות בקריירה העשירה שלו. מרמלה עיר הולדתו, דרך הלהקה הצבאית, זהו-זה, מלחמת המפרץ והבאבא בובה. על בולגרים, שחקנים, חברים ומערכונים שנולדו במקרה והפכו לכרטיס הביקור שלו בבידור הישראלי. 
פרטים והזמנת כרטיסים בקופות היכל התרבות בטלפון 09-8308811 או באתר www.netanya-culture.co.il