פרסומת היכל התרבות
 הפקה חדשה של הרכב כלי ההקשה טרמולו - BEAT תמונה: היכל התרבות נתניה

חוויה מוזיקלית שתחילתה בעולם הקדום בימי בראשית וסופה בזמננו ובמוסיקה המקיפה אותנו בכל זמן ובכל מקום. הפקה בימתית רב חושית המשלבת נגינה חיה בכ- 50 כלי הקשה אקוסטיים מכל העולם, פסקול דיגיטלי ווידאו ארט. מופע דינמי ואנרגטי חוצה זמן ומקום 

עוד על המופע:

מוזיקה והופעות - הפקה חדשה של הרכב כלי ההקשה טרמולו - BEAT

 יום שבת 23 למרץ 2024 בשעה 20:30

  בהיכל התרבות נתניה 

להזמנת כרטיסים חייגו: 09-8308811

במוצ"ש יעלה מופע חדש של הרכב כלי ההקשה טרמולו. המופע the BEAT evolution שעולה במסגרת פסטיבל פליציה בלומנטל היוקרתי בתל אביב, יעלה בקדם בכורה במגרש המקומי של טרמולו- היכל התרבות נתניה. המופע the BEAT evolution הוא חוויה בימתית רב חושית סוחפת שמשלבת מוזיקה חיה עם וידאו ארט מרהיב ומוזיקה אלקטרונית. המופע עובר דרך תקופות באבולוציה סביב העולם, מתקופת התנך דרך השבטים באפריקה ודרום אמריקה , מהודו העתיקה ועד ארה"ב של ימינו וחוגג את המקצבים והצבעים סביב העולם. ליצירת המופע החדש חברו לטרמולו יוצרים מעולים. אנשי וידאו ארט, סאונד, תאורה ותאטרון .
זוהי יצירה חדשה ומרגשת, במיוחד לאור העובדה שהיא מתרחשת כאן בנתניה, עיר שמשקיעה בתרבות ותומכת בגופי תרבות חשובים כמו טרמולו שמופיעים בארץ ובעולם שנים רבות וזוכים להצלחות רבות.

תומר יריב, המנהל האמנותי של טרמולו, תושב נתניה, מספר על החלום שלו ליצור מופע שחוגג את המקצב - הביט, הבסיס של המוזיקה שהיא השפה הבינלאומית שכל אדם בעולם יכול להבין.
תומר הוא נגן כלי הקשה וירטואוז שהופיע שנים רבות בכל העולם עד שלבסוף התיישב בנתניה והקים את מרכז טרמולו לכלי הקשה שם הוא מטפח דורות של מוזיקאים מצטיינים ומייצר תרבות איכותית שיוצרת מנתניה ומגיעה לכל העולם. אנסמבל טרמולו הוא חמישיית נגנים מעולים שתי נשים ושלושה גברים שעובדים יחד לאורך השנה ויוצרים מופעים לקהל הרחב ולחובבי המוזיקה.

בני אפרים מנכ"ל היכל התרבות מדגיש את "חשיבות העשייה המוזיקלית בעיר נתניה - נתניה משקיעה בתרבות בכלל ובמוזיקה בפרט וגאה בגופי התרבות המקומיים שלה. טרמולו הוא דוגמת מופת להשקעה רבת שנים שיוצרת אמנות איכותית מיוחדת במינה. דוגמא למצויינות וההשקעה חסרת הפשרות של המוזיקאים הנפלאים".

מוזיקה : תומר יריב
במאי: ויטלי פרידלנד
פסקול דיגיטלי: אריאל בלומנטל
וידאו ארט: יערה ניראל
יוצרים ומבצעים: טרמולו – דניאל סולומונוב, תומר גלילי, לאור טל, דפנה סגל ותומר יריב.