פרסומת היכל התרבות
מעלית הזמן האטרקציה 'מעלית הזמן בירושלים' נפתחה מחדש  מעלית הזמן

לאחר הפסקה של למעלה משנתיים מאז פרוץ מגפת הקורונה, חוזרת לפעול האטרקציה 'מעלית הזמן בירושלים' ומזמינה את הקהל במהלך חודש אוגוסט להצטרף למסעות רב-חושיים מדהימים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים ומסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם 

צילום באדיבות מעלית הזמן 

האולם כולל מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מתקדמות, 104 מושבים, 98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים.

"אנחנו בהתרגשות שיא. שמחים סוף סוף לחזור לפעילות לאחר שנתיים ויותר של הפסקה" אומר אילן רותם מנכ"ל מעלית הזמן ומוסיף "האטרקציה מעלית הזמן בירושלים משלבת בין חדשנות טכנולוגיה והסיפור של ירושלים ומעניקה לצופה חוויה עוצרת נשימה". 

מעלית הזמן – מסע מרתק אל סודות העיר D2 מיצג חוויתי העושה סדר בהיסטוריה של העיר ירושלים. המיצג הדו מימדי, לוקח את הצופה 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר, החל מימי בית ראשון דרך בית שני, חיי ישו ומוחמד, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו.
בירושלים של פעם נפגש הצופה פנים אל פנים עם מלכי ישראל לאורך ההיסטוריה - שלמה המלך, ירמיהו המלך, צדקיהו המלך ואחרים, לומד על התקופות השונות, בשילוב צלילים ומראות מרגשים באמצעות חיישנים הגורמים לצופה לחוש כאילו ירד אל מעמקי ההיסטוריה של ירושלים והפך להיות חלק ממנה.
בין השחקנים המשתתפים במיצג: חיים טופול, דביר בנדק, צחי נוי, עמי סמולרצ'יק ונוספים.
אורך: 30 דקות מוקרן במספר שפות. 

קפסולת העתיד מסע בגוף האדם בתלת מימד. המיצג חושף את סודותיו של גוף האדם. כיצד אנו נושמים? איך אנו קולטים מידע? איך אנו מעכלים? איך אנו נראים מבפנים?
תשובות לשאלות אלו ועוד במיצג הדמיות תלת מימדיות מרהיבות בעזרת 'אינפו' קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו. אורך: 25 דקות. שפות: עברית וערבית. 

מעלית הזמן בירושלים – יצחק קריב 6 שד' ממילא ירושלים
שעות פתיחה במהלך חודש אוגוסט - א'-ה' 10:00-21:20
ובימי שישי מ-10:00-14:00.
הכניסה מותרת מגיל 5 /חובה לתאם מראש את מועד וסוג המיצג.