פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
 לכבוד יום ירושלים - ההצגה "אני ירושלמי" לתלמידי נתניה תמונה: עיריית נתניה

לבושים בחולצות לבנות, חגיגיים מתמיד הגיעו ביום שישי האחרון תלמידי כיתות ה' ו – ו' להיכל התרבות העירוני לצפות בהצגה "אני ירושלמי" של 'תיאטרון גושן' לציון יום ירושלים. ההצגה הועלתה בהיכל התרבות במסגרת סל תרבות יישובי

ההצגה מספרת את סיפורה של ירושלים שבין בין מלחמת השחרור לבין מלחמת ששת הימים והפעם ממקום אחר - ירושלים כפי שמצטיירת ונחווית בעיניו של ילד שחולם חלומות גדולים ובה בעת נשאב לעולם הירושלמי. ההצגה מתבססת ומקבלת השראה מילדותו בירושלים של הזמר והאמן יהורם גאון.
איריס פרידריך מורה ומחנכת בבית ספר רימלט פתחה את האירוע בהסבר קצר לתלמידים על מהות היום, מאפייניו וחשיבותו בהיסטוריה של ארץ ישראל.
חדוה כהן, מנהלת אגף סל תרבות במנהל החינוך, הביעה התרגשות לאור השתתפות הקהל הצעיר בהצגה. כהן: "מרגש היה לצפות בתלמידים מצטרפים לשיריו הידועים והמוכרים של יהורם גאון, שכולם הלל לירושלים. חשוב היה לנו להביא באמצעות האמנות את אירועי העבר של עיר הבירה והפעם דרך סיפורו האישי של יהורם גאון שמציג פסיפס אנושי של העיר וצובע אותה בריחות, תלבושות צבעים ומגוון שפות וכן להדגיש את מקומה המרכזי של העיר במסורת ובתודעה הדתית והתרבותית שלנו".