פרסומת היכל התרבות
 כיף מהחלל לכל המשפחה תמונה: עיריית נתניה

מרכז הפלנתניה אירח שלל פעילויות בפורים, יצא אל הקהילה ב"יום המעשים הטובים" וכבר מתכונן למגוון פעילויות לחג הפסח 

כמו בכל שנה, גם השנה, נרתמה הפלנתניה לפעילות ב"יום המעשים הטובים" שנערך בשבוע האחרון. מדריכי הפלנתניה יחד עם "נוער הפלנתניה" הגיעו למתנ"ס חפציבה לפעילות חללית מיוחדת, הפעילו והלהיבו את הילדים שהשתתפו בארוע.

כמו כן, ולקראת חג הפורים, הגיעו צוותים של הפלנתניה לכל המתנ"סים עם הדגמות מדעיות, התנסויות, קיפולי נייר מעופפים, והסברים על המרכז ועל חלל ובכלל.

מדריכים לבושים בבגדי אסטרונאוט וחלוקי מדענים העבירו והפעילו מאות מבקרים שהגיעו למתנ"סים השונים ברחבי העיר ונהנו מפעילות הפלנתניה.

פעילות זו מצטרפת לכיף גדול שהתקיים בפלנתניה גם בחג הפורים - מסע במציאות מדומה בעקבות לוויין אמיתי מהמפעל עד השיגור, הדרכה מיוחדת על החלל שעושה לנו פרצוף, יצירת מסכות חלליות ועוד מגוון פעילויות מיוחדות, כולל כמובן מופע בפלנטריום דיגיטלי.

גם בחג הפסח הקרב יתקיימו פעילויות אטרקטיביות בפלנתניה - פעילויות מודרכות, הדגמות מדעיות, סדנאות, אתגרים, עמדות צילום, התנסויות חווייתיות, והכל בנושא החלל המדהים ובדגש מיוחד על השכן הכי קרוב שלנו והיעד הגדול הבא של משימות החלל המאויישות - הירח!
פעילות בשעות הבוקר וכמובן גם אחרי הצהרים ובלילות כולל תצפיות כוכבים, כאשר בפסח הזה (במידה ולא יהיו עננים) יראו את הירח במלוא תפארתו.

מנהלת הפלנתניה, שלי הרפז-גרינברג, "בתקופה מאתגרת שכזו, שגם כך מצב הרוח אינו בשמים, אנו מאפשרים לקהל הרחב להגיע לאתנחתא קלה למרכז המיוחד שלנו ולהינות מחוויה של מעל ומעבר שכולה בתחום החלל הרוב והרחוק. נשמח להזמין את כולם ילדים, בני נוער, משפחות להגיע אלינו ולחוות ביחד איתנו חלק מהדברים המופלאים שתחום החלל עוסק בהם, ומזכירים כי אצלנו בפלנתניה השמיים הם לא הגבול".