פרסומת היכל התרבות
יובל המבולבל בנתניה 12 אלף משתתפים בתהלוכת ל"ג בעומר של חב"ד יובל המבולבל בנתניה

מפגן מרשים במיוחד בל"ג בעומר בנתניה: כשנים-עשר אלף ילדים והורים נטלו חלק בתהלוכת ל"ג בעומר, שארגן בית-חב"ד בפארק אגם החורף השלולית

התהלוכה המרכזית של חב"ד סבבה לאורך השבילים המתפתלים סביב הפארק, במסגרתה צעדו אלפי הילדים לצלילי שירים יהודיים, נושאים בידיהם שלטים המעבירים מסר חיובי וחינוכי, של לכידות חברתית, כבוד והתלכדות סביב ערכי הנצח של העם היהודי.

 

התהלוכה התנקזה לעבר מתחם המדשאה מול הבמה המרכזית, שם נערך כנס, במהלכו הופיעו כוכבי הילדים יובל המבולבל, שלומי וסתם והצמד שי ורועי.

נשאו דברי ברכה חמים הרב מנחם ולפא, יו"ר מוסדות חב"ד בנתניה, וראש העיר הגב' מרים פיירברג-איכר, ששיבחה את תרומתה הגדולה של חב"ד לעיר ולתושביה.

פעילויות לילדים בנתניה - 12 אלף משתתפים בתהלוכת ל"ג בעומר של חב"ד

"תהלוכות ל"ג בעומר הן הזדמנות להשתתף במפגן האחדות היהודי הגדול ביותר בארץ ישראל" ", אומרים בבית-חב"ד "רגעי השיא בתהלוכות הם דווקא בזמן הצעידה המשותפת של הילדים. לא פעם מספרים לנו תושבים מקומיים כי מבחינתם לראות אלפי ילדים מכל שכבות האוכלוסייה צועדים יחד, זה לצד זה, מחזיקים בידיהם שלטים שעליהם כתוב 'אני אוהב כל יהודי', כשתזמורת מתופפים צועדת לפניהם ובלונים פורחים באוויר - נותנת תקווה שאפשר שיהיה גם אחרת".

פעילויות לילדים בנתניה - 12 אלף משתתפים בתהלוכת ל"ג בעומר של חב"ד

בחב"ד מבקשים להודות לעיריית נתניה, להיכל התרבות ולעמותה לחינוך בלתי פורמלי על ההובלה והסיוע להצלחת התהלוכה.