פרסומת היכל התרבות
ההפנינג בגן אלפסי בקריית נורדאו |צילום: רן אליהו חנוכת הגינה החדשה בגינת נורדאו ההפנינג בגן אלפסי בקריית נורדאו |צילום: רן אליהו
פינות יצירה, בועות סבון, ליצניות וכוכבת ילדים. בנתניה חגגו את סיום פרויקט החידוש בגן אלפסי הוותיק. שירי חגואל – סיידון: "נמשיך לפעול להתחדשות השכונות הוותיקות והפיתוח בעיר כולה"
בתחילת השבוע לבשה קריית נורדאו חג עם הפנינג צבעוני בהשתתפות עשרות תושבים לרגל חנוכת חידושו של גן סמטת רופין, המוכר גם כגן אלפסי – אחד הגנים הוותיקים שקיים מימי ראשית השכונה.
פינות יצירה, בועות סבון, ליצנית ארוכת רגליים והופעה של כוכבת הילדים "נופיקי", תושבת העיר, הנעימו את זמנם של הזאטוטים, לצד לא מעט הורים שהתרגשו למראה פריחתו המחודשת של הגן. 
"במקביל לתנופת ההתחדשות העירונית שמורגשת ברחבי שכונת קריית נורדאו, הסתיים לאחרונה פרויקט משמעותי במיוחד בגן אלפסי", אומרת סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל – סיידון. "מדובר באחד הגנים הוותיקים ביותר בשכונה, שעוד מראשית דרכה שימש כמקום פופולרי במיוחד לתושבים. אני שמחה שבאירוע החגיגי החזרנו את השכונה לימי הזוהר שלה". 
על תהליך החידוש הוסיפה חגואל – סיידון: "במהלך העבודות הוספנו שפע של מתקני משחק ומתקנים מונגשים לצד שיפוץ התשתיות הקיימות, שדרוג מערך התאורה ועוד. כל זאת לא היה מתאפשר לולא ראש העיר מרים פיירברג-איכר, שהבטיחה לשפץ את הגן וגם קיימה. אני מודה לראש מנהל תפעול ליזי אורון, לאסף דניאל ועליזה רובין מאגף גנים ונוף, לכנרת מנטין ומנהלת השכונות ולכל העושים במלאכה. נמשיך לפעל להתחדשות השכונות הוותיקות והפיתוח בעיר כולה".