עיצוב על ידי תהילה גור  עיצוב תכנון וסטיילינג בימי קורונה עיצוב על ידי תהילה גור

אז למה לדבר על עיצוב דווקא עכשיו? כי כמה כבר אפשר לראות חדשות וגם עכשיו כשכל העולם יושב בבית, אנחנו מבינים כמה העיצוב והסביבה שאנחנו חיים בה מקבלת משמעות אדירה. קבלו טיפים לעיצוב הבית

עיצוב: תהילה גור | צילום: מושי גיטליס 

מה כבר לא אמרו ? ביתו של אדם מבצרו, ואפילו ששלושה דברים מרחיבים את ליבו של האדם, אישה נאה בית נאה וכלים נאים ואם כל זה לא מספיק כולנו עדיין אשרי יושבי ביתנו עד הודעה חדשה
אז אם כבר בבית לפחות להרגיש הכי טוב שאפשר, אני מאמינה שבכל בית חייבת להיות לפחות פינה אחת שבה אתם אוהבים לשבת ולהרגע בה, לשתות את הקפה שלכם או לצפות בבינג' האהוב עליכם, ואם אין לכם פינה תהילתית אז זה הזמן לייצר אחת כזו! זה לא חייב להיות רק בתוך הבית גם במרפסת או בגינה זה בהחלט טוב, אפילו מרוויחים אוויר צח על הדרך.
אז מה זה אומר? כורסא או כיסא מפנק, כרבולית תמיד עוזרת, כריות נוי בצבעים שונים, שולחן קפה קטן ומדליק, יכול להיות מברזל, זכוכית , תלוי בסגנון של הבית
קשטו את השולחן בעציצים קטנים כמו סוקולנטים ותמיד אוהבת להוסיף נר ריחני, טיפ חשוב, כל ערב מדליקה במקום בטוח , נר ריחני שמשנה את כל האווירה בבית ומוסיפה מוזיקת רקע מגניבה כמו במלון, תשאלו את כל המכרים שלי, זה הפך להיות סימן מסחרי שלי.

עיצוב וסטייל - עיצוב תכנון וסטיילינג בימי קורונה

עיצוב: תהילה גור | צילום: יוגב עמרני

קבלו 5 טיפים לעיצוב הבית, בתקופת הקורונה

1. תשוטטו קצת און ליין, כי כרגע אי אפשר לצאת, תלמדו מה הסגנון העיצובי שאתם אוהבים ומיד עם תום תקופת קורונה השערורייתית תתחילו ללקט פריטים שאתם אוהבים, ודרך אגב זה ממש לא צריך להיות יקר, שטיח תמונה עציצים ירוקים מנורה מדליקה כבר יעשו שינוי אדיר.
2. צבע לבית חברות הצבע היום מוכנות לשלוח אליכם צבע עד הבית, יש גוונים נהדרים לבית שישנו לגמרי את הלוק ואת הסגנון, צבעים שקטים וחמים שיתאימו עם כל סגנון עיצובי שאתם אוהבים, עם שמות מדליקים כמו אבקת סוכר ושוקולד לבן, שאיתו צבעתי את הבית שלי.

עיצוב וסטייל - עיצוב תכנון וסטיילינג בימי קורונה

עיצוב: תהילה גור | צילום: ליאור טייטלר 

3. מיינו את החפצים שאתם לא רוצים וצריכים כך משהו אחר ייהנה מהם ובמיוחד עכשיו זו מצווה גדולה , הטרנד בשנים האחרונות less is more , תשמרו על מראה נקי ומסודר במיוחד בחדרי הילדים וחדרי הבגדים

4. תעבירו דברים ממקום למקום – לפעמים שינוי של מיקום של קונסולה תמונה או מראה משנים את הנראות של החלל ומייצרים תחושה של התחדשות.

5. פרחים טריים – אני אוהדת מושבעת של פרחים טריים, בימים אלו הם גם יעזרו לחקלאים וגם יכניסו הביתה כתם צבע אנרגיה נהדרת ומשב רוח אביבי ורענן.

בלוגים נוספים שכתבה תהילה גור: 

דירה קטנה ומטריפה - אתגר עיצוב דירה קטנה

איך בוחרים טפט לחדר ילדים