בית ספר אלדד נתניה | תמונה: פייסבוק בניגוד לסיכום: עיריית נתניה שינתה תקציבי שיפוץ של בתי ספר בית ספר אלדד נתניה | תמונה: פייסבוק
סיעת 'למען נתניה' נאבקה למען תקציב עבור שיפוצי עומק של בתי ספר ישנים וסיכמה עם העירייה כי הנמענים יהיו אלדד, רמב"ם וישורון. בניגוד לסיכום, הוחלט לפרוש את התקציב על בתי ספר רבים יותר. חבר הסיעה, עופר אורנשטיין: "זו הפרת הבטחה כתובה". עיריית נתניה: "המטרה לתת מענה למספר נרחב של מוסדות חינוך"
חברי סיעת 'למען נתניה', שפעלו רבות להשגת תקציב עבור שיפוץ עומק בשלושה בתי ספר בעיר, טוענים כי עיריית נתניה הפרה את הסיכום עמם והחליטה לפרוש את התקציב שהושג על פני בתי ספר רבים יותר. 

"העירייה הזניחה את בתי הספר הישנים במשך שנים"

"בתחום תשתיות החינוך ישופצו – שיפוץ עומק – שלושה בתי ספר ותיקים ובהם: ישורון, אלדד ואמי"ת עמיטל (רמב"ם) כאשר בכל אחד מהם יושקע במהלך הקיץ הקרוב כ-3 מיליון ₪", נכתב במפורש בהודעה שפורסמה בעבר מטעם דוברות העירייה.
אלא שלטענת חברי הסיעה, שפרשה לאחרונה מהקואליציה, עולה תמונה שונה בתכלית. "סיעת 'למען נתניה' השיגה תקציב לשיפוצי עומק של בתי ספר ישנים כחלק מהמשא ומתן הקואליציוני", נמסר מהסיעה. "כל שיפוץ עומק מחייב תקציב של 3 מיליון ₪ ובתקציב האחרון סוכמו איתנו שלושת בתי הספר – אלדד, רמב"ם וישורון. לאחרונה התברר שבעירייה החליטו לקחת את התקציב הזה ולפרוש אתו על יותר בתי ספר, כך שכל אחד מהם יקבל סכום שנע בין חצי מיליון למיליון ₪. מה שנקרא מהלך פופוליסטי שגורם למצב שאף אחד לא יקבל את מה שהוא צריך באמת". 
"מדובר על הפרת הבטחה כתובה לסיעת 'למען נתניה' לאחר שנאבקנו רבות להשגת התקציב לטובת בתי הספר", הדגיש חבר הסיעה, עופר אורנשטיין. "הגשנו הצעה דחופה לסדר היום שתידון ביום רביעי הקרוב במועצת העיר, בדרישה להחזיר את תקציב השיפוץ לבתי הספר הנ"ל. עיריית נתניה הזניחה את בתי הספר הישנים במשך שנים ארוכות ויש לשנות את סדרי העדיפויות בנושא זה". 

"לא יעלה על הדעת שהחלטות שהתקבלו יתבטלו בהינף יד"

יו"ר ועד בית הספר אלדד, טלי מולנר, מסרה בתגובה לדברים: "אני מאוד מקווה שהמידע לא נכון ואין החלטה כזאת. אני לא שמעתי על כך באופן רשמי. ראש העיר הבטיחה שאלדד יקבל סכום כסף לשיפוץ בסך 3 מיליון ₪ ואני מקווה מאוד שאין שינוי בהחלטה. בית הספר אלדד ישן וזקוק לשיפוץ באופן דחוף. לא הייתי רוצה לגלות שהסכום נלקח מאיתנו. הכסף ניתן לאלדד לא בתור טובה אישית בין ראש העיר לחברי הקואליציה, אלא כי באמת בית הספר זקוק בדחיפות לשיפוץ. לא יעלה על הדעת שהחלטות שהתקבלו יתבטלו בהינף יד. הורי בית הספר לא יישבו בחיבוק ידיים אם נגלה שהכסף נלקח מבית הספר".
עיריית נתניה בחרה שלא להתייחס בתגובתה לטענות של סיעת 'למען נתניה', כמו גם לפניית 'נתניה נט', שכללה שאלות פרטניות ובהן החשובה מכולן לטעמנו – מדוע שונה הסכום של תקציב השיפוץ עבור בתי הספר האמורים בניגוד לסיכום עם הסיעה?
להלן לשון התגובה: "עיריית נתניה תשקיע השנה למעלה מ- 10 מיליון שקל בשיפוצי הקיץ ותבצע עבודות נרחבות בגני הילדים ובבתי הספר, לרבות בבית הספר ישורון, כאשר המטרה היא לתת מענה למספר נרחב של מוסדות חינוך ובתוך כך לטפל בתשתית הפיזית של אותם בתי הספר".