הפגנת מחאה בעקבות החשד לאונס באילת  הפגנת מחאה בנתניה בעקבות החשד לאונס הקבוצתי באילת הפגנת מחאה בעקבות החשד לאונס באילת 

כ-100 תושבי נתניה, בהם בכירי העירייה, פקדו אמש את רחבת קניון השרון בעיר, הניפו שלטים ומחו על האירוע שמזעזע כעת מדינה שלמה. "אי אפשר לעבור לסדר היום" אמרה טלי מולנר

הפגנת מחאה בעקבות החשד לאונס באילת 

החשד לפיו נאנסה צעירה בת 16 על ידי 30 גברים במלון "הים האדום" באילת עורר הדים קשים מאוד ברשתות החברתיות וברחבי המדינה כולה. אמש (חמישי) התקבצו כ-100 איש ברחבת קניון השרון בנתניה להפגנת מחאה בעקבות האירוע. "30 טורפים, נערה אחת" ו-"הגוף שלי הוא ברשותי", זעקו השלטים שהונפו במקום.
בין הנוכחים במקום היה סגן ומ"מ ראש העירייה, אלי דלל, שהתבטא בחריפות ובנחרצות: "סדום ועמורה, כשל ערכי, חינוכי ומוסרי, זה פיגוע בחברה שלנו", זעק. "החברה שלנו צריכה לעשות חשבון נפש. דבר כזה אסור שיקרה כאן בישראל". מאוחר יותר פרסם דלל פוסט בנושא, בו הביע תקווה שהטיפול בנערה יהיה רגיש ועוטף אחרי הטראומה האיומה שחוותה, ובנוסף קרא ליישום התכנית הלאומית למניעת אלימות נגד נשים.

חדשות מקומיות - הפגנת מחאה בנתניה בעקבות החשד לאונס הקבוצתי באילת


סגנית ומ"מ ראש העירייה, שירי חגואל סיידון, שנכחה גם היא בהפגנה, ציינה שהיא לא מתפלאת שדבר כזה אירע שוב לאחר פרשת הנערים בקפריסין שהתקבלו בתשואות לאחר ששבו ארצה. "הבעיה היא של כל אחד מאיתנו. כמה שזה קשה, חובה עלינו לראות כל נערה וכל אישה כאילו היא הבת שלנו", פסקה.  
מארגנת ההפגנה, חברת המועצה ומחזיקת תיק הנשים בעירייה, טלי מולנר, לא חסכה גם היא במילים קשות: "נפשה של נערה בת 16 נרצחה בידי 30 לא בני אנוש. היה מי שקרא להם חיות, אבל אני טוענת שאפילו בטבע בעלי חיים לא מתנהגים ככה. לא מגיע להם שנקרא להם חיות. 30 גברים שהמתינו לתורם כדי לאנוס ילדה בת 16. קשה לבטא את זה במילים והלב מסרב להאמין".

חדשות מקומיות - הפגנת מחאה בנתניה בעקבות החשד לאונס הקבוצתי באילת


בסיום סיכמה מולנר: "אני גאה בכל אחד ואחת שעזבו את עיסוקיהם והגיעו להפגנה. אי אפשר לעבור לסדר היום, זה חייב להיות מקרה האונס האחרון. יש לדרוש מממשלת ישראל להחמיר בענישה, להכין תכנית חירום במערכת החינוך ולהעביר את התקציבים שתקועים לתכניות לטיפול באלימות נגד נשים. זה נוגע לכולנו ומזעזע את כולנו, פשוט רעידת אדמה".