זירת האירוע | צילום: דוברות מד"א הרוג בן 23 בתאונת דרכים בנתניה זירת האירוע | צילום: דוברות מד"א

הולך רגל נפגע מאופנוע באזה"ת החדש בנתניה. כתוצאה מכך נהרג רוכב האופנוע והולך הרגל נפצע באורח בינוני 

זירת האירוע | צילום: דוברות מד"א

בסביבות השעה 21:30 (שני) הולך רגל נפגע מאופנוע בשדרות גיבורי ישראל באזה"ת החדש בנתניה. צוותים רפואיים העניקו טיפול רפואי במקום ל-2 פצועים בהם רוכב אופנוע כבן 23 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו והולך רגל כבן 37 במצב בינוני עם חבלות בגפיים. 

על פי עדויות של עוברי אורח שהיו במקום וראו את התאונה, ככל הנראה רוכב האופנוע הרים גלגל קדמי של האופנוע תוך כדי נסיעה ולא הבחין בהולך הרגל שעבר במקום.

פראמדיק מד"א סאהר פדילה וחובש רכוב על אופנוע מד"א בנימין סעדיה סיפרו "כשהגענו למקום הבחנו ברוכב אופנוע בן 23 שוכב מחוסר הכרה בסמוך למדרכה ובמרחק רב מהאופנוע כשעוברי אורח מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה של מוקד 101 של מד"א מיד המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות אך בסופן נאלצנו לקבוע את מותו. הולך רגל גבר בן 37 שנפגע מהאופנוע טופל בשטח ופונה לבי"ח בהכרה מלאה, במצב בינוני עם חבלות בגפיים."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

נפתלי דוד ראש סניף איחוד הצלה בנתניה סיפר: "למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה להולך הרגל שנפצע בינוני כתוצאה מפגיעת האופנוע".

ממשטרת ישראל נמסר כי נסיבות האירוע נבדקות.