הדמייה | parking 38  חניון אופניים רובוטי אוטומטי בתחנת רכבת נתניה הדמייה | parking 38 

החלו עבודות להקמת חניון אופניים רובוטי אוטומטי שיוקם בתחנת רכבת נתניה. חה"כ מירי רגב "המיזם החדשני בנתניה הוא דוגמה לרעיון פורץ דרך". אלי דלל "החניון יגדיל את השימוש בתחבורה ציבורית" 

הדמייה | parking 38 

משרד התחבורה ורכבת ישראל התחילו לאחרונה בעבודות להכנת חניון אופניים רובוטי אוטומטי בתחנת רכבת נתניה. מדובר בפיילוט שייערך בארבע תחנות בלבד ברחבי הארץ: נתניה, סבידור בתל אביב, באר שבע והרצליה.
החניון יכיל 51 מקומות חנייה בצורה דו קומתית לחניית אופניים. זיהוי המשתמשים ייעשה באמצעות כרטיס "רב קו" ו/או אפליקציה. ההערכה היא כי הקמת החניון תארך כחצי שנה.
הכללתה של נתניה בפיילוט הושגה על רקע ריבוי רוכבי האופניים העושים שימוש ברכבת וכתוצאה משיתוף פעולה פורה בין רכבת ישראל לעירייה.

חדשות מקומיות - חניון אופניים רובוטי אוטומטי בתחנת רכבת נתניה

מתקן חניית אופניים

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חה"כ מירי רגב "המיזם החדשני בנתניה הוא דוגמה לרעיון פורץ דרך המשלב בין שני אמצעי תחבורה ידידותיים למשתמש ולסביבה: אופניים ורכבת. כך נחסוך זמן יקר ודלק המתבזבזים כיום בפקקים ובחיפוש חניה, נפחית את זיהום האוויר, ונמנע צפיפות בקרון לבעלי מוגבלויות שכיום משמש להסעת אופניים. זה פתרון WIN-WIN אמיתי!"

אלי דלל, סגן ומ"מ ראש העירייה, הממונה על התחבורה אמר השבוע "החניון ייתן מענה לרוכבי האופניים שמגיעים לתחנת הרכבת ויגדיל את השימוש בתחבורה ציבורית. זהו חלק מהמדיניות העירונית, הנותנת קדימות לתחבורה הציבורית. אני מודה למשרד התחבורה ולרכבת ישראל על ההיענות לפנייתנו".