יוסי פלח, שוק הפרחים  עיריית נתניה סגרה את שוק הפרחים  יוסי פלח, שוק הפרחים 

עיריית נתניה החליטה לסגור את שוק הפרחים שפעל במשך 40 שנה בעיר. בתו של אחד הסוחרים "היחידי שנזרק לפח אשפה זה אבא שלי"

שוק הפרחים 

עיריית נתניה החליטה לסגור את שוק הפרחים שפועל ברחוב גורדון בנתניה והוקם כבר לפני 40 שנה. בשנת 2014 עיריית נתניה החליטה להפוך את שוק הפרחים לחניה עבור 64 רכבים והעבירה את שוק הפרחים לרחוב ויצמן בעיר, שם פעל השוק בעיקר עם סוחרים שאינם תושבי נתניה. בסוף חודש אוגוסט קיבלו הסוחרים מכתב מהממונה על הפיקוח בעיר, אלון אהרון בו נמסר להם על ההחלטה לסגור סופית את שוק הפרחים. במכתב הוסבר כי השוק ייסגר בחודש אוקטובר בשל תלונות החנויות באזור וכן בשל הצורך לבחון את המקום במרחב הציבורי.

אחד הסוחרים במקום הגיש עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בלוד. בעתירה, ביקש לקבל מקום חלופי על מנת למכור את מרכולתו. 

"אמרו לנו שסוגרים את השוק בגלל בטיחות המקום. זה על המדרכה, אין שום עניין של בטיחות, עשו ממש מדידות כדי שלא להפריע להולכי הרגל, ואין שום בעיה שיעמדו שם הרוכלים" סיפרה ולרי פלח ביתו של יוסי פלח מוותיקי וממקימי השוק והוסיפה "בערב יום כיפור אבא שלי הפעיל את הדוכן וקיבל דו"ח, בהמשך, חבר של אבא שלי ובעל מסעדה ממול נתן לו חצי מהמסעדה ללא תשלום על מנת שיוכל להתפרנס, אבל גם שם נתנו לו הפקחים דו"ח, והפקחים אף אמרו לבעל המסעדה שאם יתנו לנו להפעיל את הדוכן הם יסגרו לו את המסעדה".

חדשות מקומיות - עיריית נתניה סגרה את שוק הפרחים 

יוסי פלח, שוק הפרחים נתניה

"היחידי שאין לו פרנסה נוספת זה אבא שלי. לשאר הסוחרים יש משקים, קווי חלוקה והיחידי שזה הפרנסה היחידה שלו זה אבא שלי" סיפרה ולרי בכאב "פניתי לכל מי שאפשר בעירייה, כולם מתעלמים מהפניות ואבא שלי בינתיים מתהלך חי מת בבית, זה הדבר היחידי שהוא יודע לעשות וזה מה שעשה כל חייו, הוא בעל דוכן מעל 40 שנה ולא ייתכן שעיריית נתניה תסגור אותו מבלי  שמישהו ימצא לו אלטרנטיבה. כשהוא כבר מצא מישהו שהוא יוכל למכור במסעדה שלו, איימו עליו שיסגרו לו את העסק. היחידי שנזרק לפח אשפה זה אבא שלי". 

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "נדגיש כי מדובר בשלושה רוכלים, כאשר אחד מהם גר בעיר אחרת. הוגשה עתירה בנושא לפני מס ימים, נלמד אותה ונגיב.