מימין אודי צורי שמשון שעתל גולן דהאן ושלי גלר צילנה דנה טרסי מתקן אימונים חדש בעלות של 6.5 מיליון ש"ח נחנך בוינגייט מימין אודי צורי שמשון שעתל גולן דהאן ושלי גלר צילנה דנה טרסי

מתקן אימונים חדש ועצום להתעמלות אומנותית, הושק במכון וינגייט, לכבוד חזרתן של לינוי אשרם עם מדליית זהב ונבחרת ההתעמלות האמנותית מאליפות אירופה

חדשות ספורט - מתקן אימונים חדש בעלות של 6.5 מיליון ש"ח נחנך בוינגייט

מימין אודי צורי שמשון שעתל גולן דהאן ושלי גלר צילנה דנה טרסי;

המכון הלאומי למצוינות בספורט וינגייט חנך אולם דמוי האוהל החדש, שהוקם במיוחד לטובת מתעמלות ונבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל, ביוזמת משרד התרבות והספורט ובהשקעה של כ- 6.5 מיליון שקלים. הפרויקט כולל אמצעי הגנה מיוחדים, ובכללם מערכות לגילוי וכיבוי אש המיוצרות על ידי חברת ספקטרוניקס- אמרסון והותקנו על ידי חברת טלפייר הישראליות, ללא אמצעי הגנה אלו לא ניתן היה להקים ולאשר את המתקן. 

סמנכ"ל ספקטרוניקס-אמרסון משדרות, יצרנית הגלאים המתקדמים, אודי צורי אמר : “באוהל העצום המשתרע של פני שטח של כ-200 מ"ר הותקנו באמצעות חברת טלפייר, גלאי להבה אופטיים מתוחכמים המצוידים בטכנולוגיית חוד החנית העולמית. אנו שמחים על הבחירה בנו אשר משקפת תעשייה ישראלית במיטבה. זו אולי התקנה קטנה אך משמעותית בהיבטי הגאווה הלאומית”.

סמנכ"ל התפעול של מכון וינגייט, שמשון שעתל: "עונג גדול לתמוך בתעשייה הישראלית ולעבוד מול החברות ספקטרוניקס-אמרסון וטלפייר שעשו עבודה יוצאת מן הכלל. אנו מודים למשרד התרבות והספורט על ההשקעה הגדולה בהקמת אוהל ההתעמלות האומנותית, ושמחים על כך שנוכל לספק כאן במכון את התשתיות, התמיכה והתנאים הטובים ביותר לספורטאי הישראלי".

את המתקן החדש חנכו מנהל חטיבת המכירות בישראל של טלפייר גולן דהאן, סמנכ"ל ספקטרוניקס-אמרסון אודי צורי, סמנכ"ל וינגייט שמשון שעתל ושלי גלר מנהלת מכירות ספקטרוניקס אמרסון בישראל .