קבוצת נערים ג  טוברוק קבוצת נערים ג ניצחה 4:2 את מכבי נתניה בדרבי קבוצת נערים ג טוברוק

ביום שבת האחרון הגיעו חניכיו של יובל עקיבא, קבוצת נערים ג של בית"ר טוברוק, למשחק דרבי מול מכבי נתניה במסגרת המחזור השני של הליגה. 

מדובר בדרבי שלישי העונה בין המועדונים כאשר עד עתה מובילה טוברוק 3-0 במאזן הניצחונות.

המשחק נפתח בלחץ של טוברוק על שערה של המארחת. בדקה ה- 31 כבש קשרה של טוברוק ירדן שלו את שער היתרון לקבוצה ו-4 דקות לאחר מכן לוח התוצאות הראה כבר 2-0 לטובת האורחים מטוברוק משער של הקשר אליאור חסיד לאחר מהלך קבוצתי יפה. וזו הייתה גם תוצאת המחצית.

למחצית השנייה עלו המארחים עם אנרגיות חדשות ובדקה ה- 43 הצליחו לצמק את התוצאה ל2-1, אולם שחקניו של עקיבא התאוששו במהירות וקבעו 3-1 בדקה ה-47 מרגליו של הקשר/חלוץ עמית סאלם.
נתניה עוד ניסתה לחזור למשחק והצליחה לצמק ל 3-2 בדקה -74, אולם טוברוק סגרה עניין סופית בדקה ה-77 משער של החלוץ עדי וקנין ששם סוף לתקווה של מכבי נתניה וקבע את תוצאת הסיום 4-2.
יובל עקיבא מאמן הקבוצה, שהצטרף לטוברוק השנה אחרי 6 שנים מעבר לכביש במכבי נתניה: "הגענו למשחק מאוד קשה מול קבוצה מצוינת. עבדנו קשה במשך כל השבוע והתכוננו טוב ליריבה. עוד מוקדם מאוד לדבר על המשך העונה, אבל השחקנים מראים הרבה מחויבות ורצון ואני מקווה שאיתם ימשיכו להגיע גם התוצאות הטובות. אני שואף שהקבוצה תשחק כדורגל חיובי ויפה בכל מגרש לפי הדרך שמכתיב המועדון בכל הקבוצות. אני רוצה להודות לכל האנשים בטוברוק על התמיכה והאמונה והשקט המקצועי שהם נותנים ומקווה להחזיר על המגרש."