נערים א' מכבי נתניה היכן עומדת קבוצת נערים א' של מכבי נתניה? נערים א' מכבי נתניה

תיחת העונה של נערים א', לא הייתה מרשימה במיוחד. בסיבוב הראשון סיימה הקבוצה רק במקום ה- 11. למרות המיקום הלא מחמיא, המשיכו בקבוצה להשקיע עבודה רבה באימונים

בפתיחת הסיבוב השני, ניתן היה לראות שינוי חיובי שחל בקבוצה. בחודשיים האחרונים, עומד מאזן הניצחונות הרצופים על שבעה, ללא ספיגת שער. בעשרת המשחקים האחרונים, הקבוצה לא מנוצחת וספגה שער בודד בלבד. 

 

המשחק שפתח את רצף הניצחונות, היה הדרבי נגד בית"ר טוברוק. במשחק חוץ, גברו נערים א' של מכבי נתניה על טוברוק, בתוצאה 2-0.

המומנטום החיובי המשיך והקבוצה ניצחה את הפועל רעננה, הפועל קריית שמונה, ג'וליס, בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקווה ובני סכנין.

רצף הניצחונות וצבירת הנקודות, קידם את קבוצת נערים א' במעלה הטבלה, מהמקום ה- 11 אל המקום הרביעי.
לסיום העונה נותרו עוד 7 מחזורים, ובקבוצה מקווים להמשיך את התקופה החיובית ומקווים להתברג באחד משלושת המקומות הראשונים.

מאמן הקבוצה, סשה פלדמן, נשמע מרוצה מהתקדמות הקבוצה ומיכולותיה : "למרות פתיחת עונה לא טובה, ידענו בצוות המקצועי שישנו צוות טוב של שחקנים, שבעזרת עבודה קשה, התמדה והכוונה נכונה שלהם, יעלו על המסלול הנכון", אומר פלדמן, "וכך היה. אני שמח שהשחקנים עונים עד השלב הזה על הציפיות וכיום רואים את השינוי החיובי שחל בקבוצה, לא רק מבחינת התוצאות, אלא גם באמצעות שילוב שחקנים בקבוצת הנוער וארבעה שחקנים הנמצאים בסגל נבחרת ישראל".
"אני מקווה", מוסיף פלדמן, "שנמשיך את התקופה הנהדרת בה אנו נמצאים, וחשוב מכך, שכמה שיותר שחקנים יעלו לקבוצת הנוער בעונה הבאה. ברצוני להודות לעוזר המאמן מיכאל אשכנזי שהצטרף לאחרונה לצוות ולמנהל הקבוצה המסור ברק יצחקי, על כל העזרה".