פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
חדר הבריחה "Escape Out"  ברחו לונציה: חדר בריחה בנתניה חדר הבריחה "Escape Out"

טרנד הבילויים החדש שכבש את ישראל עכשיו גם בלב אזור הבילויים בנתניה

רכבת שנעצרת במלון, עיצוב ססגוני, סיפור מציאותי נוסח איטליה וחדר אירוח המתאים לכנסים וחברות. הכירו את האסקייפ רום הייחודי של נתניה.


תופעת האסקייפ רום תפסה לאחרונה תאוצה ברחבי הארץ בכלל, ובנתניה בפרט. הכללים ב'חדרי הבריחה' דומים למדי, כאשר יש להזמין חדר מראש לפי תאריך ושעה רצויה, כאשר רוב החדרים מתאימים ל-2-6 משתתפים, אבל יש גם כאלו שמתאימים ליותר. ישנם חדרי אגדות, סיפורים מפחידים או חידות הגיון, אבל הרעיון בכולם זהה, כאשר למבקר בחדר יש שעה לפתור חידות בעזרת רמזים ולמצוא את הדרך לצאת מהחדר בעזרת הגיון, שיתוף פעולה וכמובן חשיבה מחוץ לקופסה.

הקשר האיטלקי

עכשיו עשו בבקשה אפ גרייד לפתיח שקראתם, וקבלו את הגרסה הסופר משודרגת של חדר הבריחה פולג, העונה לשם המחייב 'הבריחה מוונציה' והושק רשמית במהלך חג הפסח האחרון.
חדר 'הבריחה מוונציה', הנמצא ברחוב הבונים בלב אזור בילויים שוקק חיים באזור התעשייה פולג, ייחודי מאוד, ובניגוד לקונספטים מסוימים עבור קהל יעד ספציפי, יכול להתאים למשפחות בהרכב מלא ובכל הגילאים, מילדים בני 8 ועד מבוגרים בני 60 פלוס, ובנוסף כולל חדר אירוח רחב היקף שיכול להתאים לימי הולדת כנסים ואירועים של חברות.
מבקרי החדר נכנסים עם הגעתם לרכבת, שמתחילה לנסוע ונעצרת בפתחו של בית מלון. כדי לא להרוס חלילה את החוויה לא נרחיב בפרטים, אבל נספר רק שלמבקרים מומלץ להיות ערניים ולהקשיב קשב רב למהדורת החדשות שתשודר בחדר המלון. ראו הוזהרתם.

אירועים בנתניה והסביבה - ברחו לונציה: חדר בריחה בנתניה

 

אסקייפ אאוט

מאחורי חדר 'הבריחה מוונציה' עומדת חברת 'אסקייפ אאוט', המורכבת מארבעה שותפים: שני הייטקיסטים, בעל חברת מחשבים וקבלן שיפוצים.
ברוך דואני בעל חברת מחשבים לשרותי ענן וקבלן השיפוצים שחר ירוחם המתגוררים בשכונת גבעת האירוסים בנתניה חברו לאורי שרון ושי צוקרמן שהביאו את רעיון חדר הבריחה ואת סיפור המסגרת. ניסינו מספר פעמים את הקונספט של חדר הברחה, ונדלקנו הבנו שיש פה תחום בילוי שונה שאליו מגיעים חבר'ה איכותיים וטובים והחלטנו להביא את זה לנתניה.
על הדרך להקמת חדר הבריחה אמר דואני: "יש מי שקונים זיכיון לחדר בריחה ומקבלים את הסיפור והחידות, אנחנו עשינו את הכל לבד מא' ועד ת'. השותף שעוסק בשיפוצים בנה את החדר בעצמו ושאר השותפים היו אחראים על פיתוח החידות ובניית כל נושא האלקטרוניקה והטכנולוגיה.

למה דווקא ונציה?
"חיפשנו משהו ססגוני ואטרקטיבי כדי שנוכל להתפרע עם העיצוב, שכולל צבעים ומבחר מסיכות. מעבר לכך, זה משהו שאף אחד אחר לא נגע בו קודם, וכמובן גם שהסיפור מציאותי". 

החמישייה הפותחת

הבריחה מוונציה כוללת חדר כפול במתחם גדול שיכול להתרחב לחדרים נוספים בעתיד, כמוהו יש מעטים בארץ, החדר הכפול מאפשר משחק של שתי קבוצות במקביל ותחרויות בין קבוצות גדולות.
התגובות שאנחנו מקבלים עד כה מדהימות ומפרגנות ומבחינת הציונים באתרים המובילים בתחום אנחנו ניצבים בין חמשת חדרי הבריחה הטובים בארץ".
מה יש לך לומר למי שיבקר בחדר?
"מהניסיון שלנו אני יכול לומר בוודאות שההנאה מובטחת. עדיין לא נתקלנו במישהו שיצא מאוכזב".

לפרטים נוספים: 072-3385486 רחוב הבונים 4 אזה"ת פולג,  www.escapeout.co.il