פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה: pexels  לקראת אירועי הקיץ- כל המשקאות המרעננים שחשוב להכיר תמונה: pexels 

הקיץ בפתח ועימו גם אירועים, מסיבות, חגים וחגיגות. זוהי עונת החתונות, העת שבה מתקיימים נשפי סיום, על האש ביום העצמאות, פיקניק בשבועות, מסיבות בריכה ועוד שלל אירועים שלכולם יש דבר אחד משותף, בכולם הצורך להרוות את צימאונם של המשתתפים ולאפשר להם ליהנות מחוויה מרעננת ומשמחת באווירה מעולה

תמונה: pexels 

המרענן הלאומי

אין משקה מרענן יותר ממים. אומנם הוא לא חדש לנו אבל בהחלט ניתן לשדרג גם כוס מים פשוטה למשקה מרענן ונפלא. חוץ מקוביות הקרח שמשדרגות את המים מידית לצוננים ומרווים תוכלו לשלב אותם עם פלח לימון או תפוז, נענע, ואפילו מלפפון ירוק שיוסיף להם רעננות מיוחדת במינה.

מיצים טבעיים ושייקים

בימי הקיץ החמים, כיף להתפנק עם מיץ סחוט וטרי במקום. מיץ תפוזים, גזר, תפוח ופירות נוספים שירעננו אתכם בחום.
גם השייקים המשלבים פירות טריים ומזונות על כגון- ספירולינה, צ'יה, עלים ירוקים ועוד תופסים מקום נכבד בראש הרשימה של המרעננים של הקיץ. טרנד הבריאות שכובש את העולם הגיע אפילו עד אירועי ערב וחתונות שבהם אורחים מבקשים את השייקים הללו בבר.
אל לנו לשכוח את השייקים על טהרת החלב, שילובי הקיץ האהובים כמו בננה ותות, תמרים ובננות, תפוחים עם קינמון ושקדים ועוד שילובים נהדרים שניתן להוסיף אליהם חלב ולהתרענן.

גם אלכוהולי וגם מרענן

משקאות אלכוהוליים יכולים להיות כבדים או קלילים ומרעננים ממש, דוגמה מצוינת למשקאות אלכוהוליים מרעננים הם קוקטיילים עדינים על טהרת טעמי הפירות או דווקא כאלו המשולבים בהם עשבי תיבול, המעניקים לקוקטייל נופך עדין וטעם רענן במיוחד.
גם בגזרת היינות תוכלו לשלב יין (לבן) עם סודה וליצור משקה העונה לשם "שפריץ" השילוב הזה יחד הופך את המשקה למרענן במיוחד.
אם אתם מארחים חברים בביתכם ואתם יושבים בגינה או במרפסת תחת שמיים זרועי כוכבים, תוכלו להציע להם בקבוק של שרדונה צונן, המוגש לצד נשנושים קלילים ואווירה נעימה.
עוד משקה שכיף ממש לשתות בחום ובפרט בים הוא הבירה. הכינו צידנית מלאה בקרח, הוסיפו פנימה בקבוקים או פחיות של החברה האהובה עליכם ולאחר שאתם יוצאים מהמים הקרירים ומשתזפים בשמש החמה, פתחו בקבוק ושתו לרוויה.
משקה נוסף שתמיד כיף לשתות עם חברים בקיץ הוא הערק סאוור, שילוב של ערק, נענע, לימונדה וברה קרח. הכניסו הכל לבלנד וגרסו היטב. התוצאה? משקה נהדר עם ניחוח אניס ונענע שמחליק בגרון ביום קיץ חם.

קלים ומרעננים

מי לא אוהב לשתות קפה קר ביום חם? זוהי ברירת המחדל לחובבי הקפה שאינם מסוגלים לדמיין לעצמם שתייה חמה בחום של 38 מעלות, ובצדק! אם יש לכם ילדים או שאתם מארחים חברים עם ילדים תוכלו להציע להם ברד ביתי מסירופ ממותק וקרח גרוס.
ואם במשקאות חמים שהופכים לקרים עסקינן, אז גם התה הקר בעל מקום של כבוד בגזרת המרעננים של הקיץ. תוכלו להכין גרסה נהדרת בביתכם ולשדרגה עם פרוסות לימון, לואיזה, נענע או כל תוספת אהובה אחרת.
עוד תמצאו את הלימונענע המפורסם – אחד המשקאות המרעננים והאהובים ביותר לשתייה בימים החמים. בין אם אתם בבית ובין אם אתם יושבים בבית קפה, תמיד כיף להזמין אותו ולהתענג על כל שלוק.

בכל מה שקשור למשקאות בימי הקיץ החמים, הרי שהכלל החשוב ביותר כדי להתרענן הוא הטמפרטורה שבה מוגש המשקה. הקיץ הישראלי הלוהט יכול להיות הרבה נעים, כשיש ביד משקה צונן ומרענן ללגום ממנו ולקרר את הגוף מצד אחד וגם למנוע ממנו להתייבש מצד שני.