פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: freepik איך בונים פרופיל קישורים? צילום: freepik

עולם השיווק היום נראה אחרת לחלוטין מזה שהכרנו עד לפני שנים לא רבות. היום אנחנו חיים בעולם בו כולם למעשה צורכים את המידע הרלוונטי עבורם דרך מנועי החיפוש המופיעים ברחבי האינטרנט

צילום: freepik

פרופיל קישורים זה למעשה שרשרת של לינקים אותם שותלים אנשי המקצוע כדי להוביל את הלקוחות הפוטנציאלים לאורך אתרי האינטרנט השונים עד שיבחרו במוצר שלך.
בניה של פרופיל קישורים אולי נשמע כמו תהליך פשוט אבל האמת היא כי מדובר על האלמנט המורכב ביותר בתוך התחום של קידום אתרים מקצועי. הרי אף אחד לא אוהב להרגיש כאילו 'דוחפים' לו מוצרים. דמיינו את עצמכם הולכים בקניון למשל, כאשר אתם רואים מוכרת נלהבת בכניסה לחנות, הסיכוי שלכם לעצור ליד ובאמת להיכנס לחנות?
משום כך, בניה של פרופיל קישורים זה תהליך מסובך. שהרי מדובר על תהליך שמצד אחד צריך להניע את הלקוח לפעולה, מהצד השני מדובר על תהליך לא קל בכלל, הכולל בין היתר תהליך חשיבה מחוכם שתפקידו לעזור ללקוח ללחוץ בסופו של יום על הלינק הנכון באמת.
כדי לפשט את הדברים בצורה טובה , ריכזנו את הדברים החשובים לכל מי שרוצה לדעת איך בונים פרופיל קישורים איכותי ויעיל..
קודם כל, שימו לב שאתם מתחשבים באלגוריתם של גוגל
אחת הסיבות בגינן רבים הולכים לתהליך של פרופיל קישורים נוגעת בכך שעל מנת שהאתר שלכם דווקא יהיה ראשון ברשימת החיפוש אצל משתמשים רבים ככל האפשר לכל התהליך דואגת חברת בסט לינקס, יש לייצר מצב בו לקוחות רבים גולשים לתוך האתר שלכם דווקא. הבעיה מתחילה כאשר האלגוריתם של גוגל מבין כי מדובר על תהליך מלאכותי בלבד.
מה עושים על מנת להתגבר על זה? מנסים לדמות את התהליך של פרופיל הקישורים בצורה האותנטית ביותר האפשרית. לכן, נבחר מילים מגוונות שיהוו נקודות העוגן להמשך החיפוש, כמו 'לחץ כאן', הכל מופיע 'פה' וכיוצא באלו.
דבר שני, נייצר פרופיל קישורים ארוך מספיק מצד אחד כדי לא לקשר באופן אוטומטי את הנאמר במאמר אחד לתוכן המופיע באתר שלנו. אבל נעשה זאת בחכמה. כלומר, נייצר כמות דפים כזו שתדמה חיפוש אקראי בגוגל לכל דבר ועניין.
ההמלצה היא לעשות את העבודה עם אנשי מקצוע המבינים מה הם עושים
כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר הכי חשוב זה לעבוד עם אנשי מקצוע המבינים בתחום. הסיבה המרכזית לכך היא שמדובר על תהליך מורכב. אמנם כזה ששווה את ההשקעה, כזה שיכול להביא אליכם עשרות אלפי לקוחות חדשים ועדיין, מדובר על תהליך מורכב במידה רבה.
לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו. ביחד נכין תכנית עבודה מסודרת שתעזור לכם להביא עוד ועוד לקוחות לבית העסק שלכם. כאשר המטרה היא כמובן להגיע להיווצרות של קבוצה גדולה והולכת של לקוחות חדשים לבית העסק שלכם.
אנחנו מחכים לכם ממש כאן בכל נושא.