פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה | freepik רוצים לעשות קריוקי? כך תרכשו בידורית! תמונה | freepik

תמיד מתחשק לכם לשיר ביחד עם בני המשפחה והחברים הקרובים? על מנת שזה יצא לפועל יהיה עליכם לרכוש את הציוד המתאים. אחד מהפריטים הכי חשובים לכל קריוקי זוהי כמובן בידורית. היא זאת שתאפשר לכם להשמיע את המוזיקה ביחד עם האפשרות לשיר אל תוך המיקרופון

תמונה | freepik

יכול מאוד להיות כי לרגע תדמיינו את עצמכם עומדים על הבמות הכי גדולות שיש. אז מה אתם צריכים לקחת בחשבון עוד לפני שתרכשו מוצר שכזה? יש לא מעט פרטים שאתם מוכרחים להיות מודעים אליהם. רק כך תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו תרכשו את המוצר המושלם.

היכן תרצו לקיים את הקריוקי?

זוהי אולי השאלה הראשונה שתצטרכו לשאול את עצמכם עוד לפני רכישת בידורית. הרי קיימות בידוריות אלחוטיות, כאלה שתוכלו לקחת אותן אתכם לכל מקום שבו תהיו. קיימות גם בידוריות שפועלות רק עם חיבור לחשמל, וזה אולי יגביל אתכם כאשר תרצו לתפעל אותה. לכן מראש יהיה עליכם לנסות להבין היכן תרצו לקיים את המסיבות השונות. אם המסיבה תתקיים בבית, יהיה לכם מקור חשמל זמין. אם המסיבה מתקיימת בחוץ, יהיה לכם מאוד קשה למצוא מקור חשמל. את השאלה הזאת תצטרכו לשאול את עצמכם עוד לפני הצעד המשמעותי הזה. כך בסופו של יום תמצאו את עצמכם רוכשים את המוצר שיספק לכם את מבוקשכם.

כמה אנשים משתתפים במסיבה?

עוד עניין שתצטרכו לתת עליו תשובה הוא כמות האנשים שאמורה להשתתף במסיבה. זה נכון שבכל פעם תמצאו את עצמכם מזמינים כמות שונה, אך עדיין יש מספר מסוים שסביבו תעמדו. לכן תצטרכו להכיר את כמות האנשים על מנת שתוכלו לעשות רכישה נבונה. לפי כמות האנשים תוכלו להחליט מהו הגודל של אותה בידורית, כך שכולם יוכלו להנות ממנה. הרי אם מדובר על מסיבה גדולה, יהיה עליכם להיות ערוכים בהתאם לכמות האנשים. אם מדובר על מסיבה קטנה, תוכלו כמובן לרכוש בידוריות יחסית קטנות.

האם מדובר על מסיבה עם מקרן?

על מנת שתוכלו להפוך את המסיבה למושלמת, יהיה עליכם לחבר גם מקרן. באמצעות המקרן תוכלו להקרין את המילים של השיר, ולוודא כי כולם מכירים אותם. המסיבה לעיתים לא תהיה שלמה אם לא תבחרו באופציה הזאת. בידורית יכולה להתחבר למקרן כל עוד תעשו את הרכישה המתאימה מראש. אם לא תעשו את הבחירה המתאימה, לא תוכלו להנות מהיתרונות השונים. לכן גם לשאלה הזאת תצטרכו לספק מענה עוד לפני שתעשו בחירה. בסופו של יום השאיפה היא שהמסיבה שלכם תהיה כזאת שכולם ידברו עליה.

מה התקציב שעומד לרשותכם?

אתם יכולים לחלום בענק, אך תמיד חשוב שתשמרו את הרגליים על הקרקע. בעת רכישת בידוריות יהיה עליכם לדעת מה התקציב שעומד לרשותכם, וממנו לא תוכלו לחרוג. הרי ההיצע שקיים הוא מאוד רחב, ולכל בידורית יש את תג המחיר שלה. לפיכך יהיה עליכם להבין איזה אפשרות היא אפשרות שתוכלו לרכוש אותה על באמת. ביחד עם ערכת הקריוקי יהיה עליכם לרכוש גם מקרן. לכן תנסו למצוא תקציב שיאפשר לכם לרכוש את כל המוצרים הדרושים לכם למסיבה בלתי נשכחת.