פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה | depositphotos פרגולות בנתניה - עץ ואלומיניום תמונה | depositphotos

פרגולת עץ היא מסורתית מאוד וניתן להתאים אותה לצרכים שלכם, אפילו לצרכים העיצוביים. התקנת פרגולה מעץ בנתניה תספק אסתטיקה טבעית שאולי לא קיימת בפרגולת אלומיניום, אבל עדיין לא מעט אנשים יבחרו פרגולה אלומיניום בנתניה. בואו נדבר על שני הסוגים, ההבדלים ומה שבין לבין

תמונה | depositphotos

אמנם פרגולת אלומיניום עשויה להיות זולה יותר מפרגולה מעץ, אך אין לה את אותה אסתטיקה טבעית ואותנטיות של פרגולה עץ נתניה. בסופו של דבר, פרגולה מאלומיניום היא זולה יותר מפרגולת עץ מכיוון שניתן לייצר אותה בכמויות גדולות יותר ובאופן תעשייתי-מסחרי. כמו כן, פרגולת אלומיניום מציעה את היתרון של משקל יותר. זה אומר שקל יותר להתקין על גבי הגג את פרגולת האלומיניום, מבלי לפגוע בבית או לבצע שינויים מבניים.

פרגולה עץ או פרגולה אלומיניום בנתניה?

יחד עם זאת שפרגולת עץ היא בחירה פופולארית במיוחד, אנשים רבים עדיין בוחרים התקנת פרגולה אלומיניום בנתניה בעקבות ענייני תחזוקה. העץ יצריך תחזוקה בטווח הארוך, מה שבפרגולות אלומיניום פחות נדרש.
אמנם גם התקנת פרגולה מאלומיניום בנתניה תצריך תחזוקה בשלב מסוים, אבל בד"כ פחות מעץ. העץ מצריך מריחת חומרים והספגת חומרים נגד מזיקים, נגד התלקחות, נגד בלאי מתמשך בעקבות פגעי השמש ועד. מאידך, התקנת פרגולת אלומיניום תאפשר לקבל הגנה מאוד חזקה נגד השמש. האלומיניום לא נפגע בקלות מפגעי מזג האוויר.

יתרונות וחסרונות של עץ ואלומיניום

לפרגולות עץ ופרגולות אלומיניום יש יתרונות וחסרונות. עץ יקר יותר מאלומיניום אך הוא גם מאוד עמיד ומעוצב. לפני שמחליטים מה לבנות או להתקין, כדאי לדעת שניתן לבנות פרגולה מעץ ללא כל תואר הנדסי, ואילו אלומיניום צריך להיות חומר שמותקן תוך קבלת שירות מקצועי בלבד, לעיתים גם הנדסי.
פרגולות עץ פופולריות מכיוון שהן יכולות להחזיק מעמד שנים רבות. הן גם מגיעות בחומרים רבים ושונים כגון ארז, אורן ועץ סקויה, שלכולם יש רמות עמידות שונות. אנו ממליצים על עץ איכותי לשימוש חיצוני, מכיוון שהוא אינו דוהה בקלות עם השמש או עם שינויי מזג האוויר.

מה עדיף להתקין, פרגולת עץ או פרגולה אלומיניום בנתניה?

פרגולות אלומיניום לעיתים עשויות להיות זולות יותר מאלו מעץ, אך הן גם לפעמים עשויות להיות פחות עמידות. אלומיניום יתחיל להחליד כאשר ייחשף לפגעי מזג האוויר והגשם, בעוד שהעץ יתקלקל רק עם הזמן אם לא תתחזקו אותו בצורה נכונה.
חשוב לדעת מה ההבדל בין פרגולת עץ לאלומיניום לפני קבלת החלטת הרכישה. בהחלטה זו מעורבים גורמים רבים – תקציב, מראה המבנה, עמידות של חומרי גלם, רצונות עיצוביים ועוד. אם אתם צריכים סיוע נוסף באיתור פרגולות בנתניה, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל את כל הפרטים הנדרשים לכם. פורטל פרגוליין הוא פורטל השוואת מחירים בין מתקיני פרגולות עץ ואלומיניום בנתניה. לאחר השוואת מחירים להתקנת פרגולה בנתניה, תוכלו לבחור בראש שקט את איש המקצוע המועדף עליכם.