פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה | פיקסביי איך להזמין שירותי ניסור וקידוח בטון בנתניה ומה צריך לדעת? תמונה | פיקסביי

צריכים להזמין ניסור או קידוח בטון בנתניה ולא יודעים אפה מתחילים? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר מה זה ניסור וקידוח בטון, מתי תצטרכו להזמין את השירות ואיך מזמינים חברה מקצועית ואמינה בנתניה

תמונה | פיקסביי

לפניכם כל הכללים להזמנת השירות במדריך שנכתב בשיתוף צוות האתר ׳פרו בטון׳ לקידוח וניסור בטון במגוון ערים לרבות נתניה והסביבה.

ניסור בטון - מה זה בכלל?

ניסור וקידוח בטון היא עבודה מורכבת מאד שמבצעים כאשר רוצים לעשות שינויים בתצורה של הבטון. הבטון הוא חומר חזק מאד, כמעט בלתי חדיר, ולכן נוצר הצורך בטכנולוגיה מתקדמת שתאפשר לבעלי המקצוע שבונים בניינים או משפצים אותם, לבצע שינויים על מנת להתאים את המבנה לצורכי הדיירים. מכיוון שמדובר בעבודה מורכבת מאד, היא צריכה להתבצע על ידי בעלי מקצוע שהם לא פחות ממומחים בתחומם, על כך נדבר בהמשך המאמר.
באופן כללי אפשר לומר שקידוח בטון נועד לפתיחת חורים עגולים בקוטר שיכול לנוע בין 2 צול ועד ל-20 צול, ומהצד השני ניסור בטון שנחשב למורכב יותר ומטרתו חיתוך של חלקי בטון לרבות קירות, קורות ועוד.

מתי צריך להזמין שירות של ניסור וקידוח בטון?

שירותי ניסור וקידוח בטון בנתניה צריך להזמין כאשר מבקשים לבצע שינויים מסיביים בבטון. להלן מקרים נפוצים שבהם לקוחות נוהגים להזמין את השירות:
פתיחת לדלת או חלון כשרוצים לפתוח פתח בבטון לדלת או חלון, יש לנסר את הבטון על פי מידות מדויקות. תהליך זה מבוצע במיוחד במהלך שיפוצים מסיביים או בנייה של בית חדש על פי תכניות הדירה.
פתח לצינור מייבש כביסה אולי לא ידעתם, אך למייבש הכביסה יש צינור פליטה מיוחד שתפקידו לפלוט את האוויר החם והלח שבתוך המייבש אל מחוץ לחדר. במקרים בהם המייבש נמצא בחדר שירות למשל ולא ניתן להעביר את הצינור דרך החלון ולכן נהוג לקדוח פתח בבטון וליצור פתח ייעודי לצינור הזה.
פתח לצנרת מזגנים כשטכנאי המזגנים מתקין לכם מזגן חדש הוא צריך ליצור פתח לטובת העברת צנרת הגז מהמאייד למעבה שנמצא בחוץ. במידה ומדובר בקיר בטון, קל וחומר בממ"ד, הוא יצטרך לקדוח בבטון עם מקדחי מיוחד על מנת ליצור פתח כזה.
בנוסף תצטרכו להזמין את השירות במקרים של ניסור חומה או גדר בטון, ניסור רצפת בטון, ניסור קרניזים, ניסור כלונסאות בטון, ניסור מרפסת, ניסור פרגולות בטון, ניסור צנרת בטון, קורות בטון, חגורות בטון ועוד מגוון רחב של מקרים.

איך מבצעים ניסור בטון?

כפי שכבר ציינו, הבטון הוא החומר חזק במיוחד ומעט חומרים אחרים מגלים חוזק גבוה יותר מהבטון כשהבולט הוא היהלום.
זו בדיוק הסיבה שבגינה כשמבצעים קידוח או ניסור בטון צריך לעשות זאת בשילוב של שבבי יהלום מיוחדים, בין אם מדובר בניסור בטון או קידוח בטון.
קידוח בטון מתבצע באמצעות מקדח מיוחד המצופה בשבבי יהלום שחודרים את הבטון וקודחים לעומקו. במהלך העבודה צריך לעשות שימוש במים שתפקידם הוא לקרר את המקדח על מנת למנוע התחממות יתר שלו. העבודה הכי נפוצה עם המקדח הזה אצל לקוחות פרטיים היא קידוח יהלום במהלך התקנת מזגן. כשמדובר בחדר ממ"ד למשל, אין שום דרך לקדוח בבטון למעט השימוש במקדח הבטון המיוחד.

גם כשמזמינים ניסור בטון יש לבצע שימוש במסור מיוחד שמצופה בשבבי יהלום שחודרים את הבטון ומנסרים אותו לעומקו. יש שתי שיטות נפוצות לניסור בטון, כאשר הנפוצה היא באמצעות המסור שעליו דיברנו כעט. זו השיטה שבה משתמשים ב- 90% מהמקרים כאשר רוצים לנסר בטון ולבצע שינויים משמעותיים בתצורה שלו.
האופציה השנייה היא לבצע את ניסור הבטון באמצעות כבל מיוחד. את זה עושים כאשר שימוש במסור יהלום אינו יעיל ויש לבצע עבודה שקטה או מדויקת יותר. מדובר בכבל פלדה מיוחד וחזק מאד שאליו מחוברים חרוזי היהלום. פשוט מותחים את הכבל ויוצרים לחץ כזה שחותך את הבטון לעומק על פי המידות שהגדרנו.

איך מזמינים את השירות בנתניה?

פני שאתם ממהרים להזמין קידוח וניסור בטון בנתניה, אנחנו ממליצים לכם לברר שמדובר בחברה מנוסה וותיקה בתחום. כפי שאתם רואים, מדובר בעבודה מורכבת מאד והדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה להזמין חאפר שיבצע לכם עבודה כה מורכבת כמו זו. בדקו את כל הביקורות וחוות הדעת שיש על החברה, רק כך תוכלו לקבל איזה שהוא מושג על המקצועיות שלה ולא פחות חשוב, על האמינות שלה.
ניתן להזמין שירותי קידוח וניסור בטון בנתניה באמצעות האתר ׳פרו בטון׳ שלקחו חלק בכתיבת המדריך.
׳פרו בטון׳ מתמחים בביצוע מגוון רחב של עבודות ניסור וקידוח בטון למגזר הפרטי והעסקי ובין היתר ניתן להזמין את שירותי החברה לעבודות קטנות כמו קידוח למזגן או קידוח למרזב ואף לעבודות מורכבות יותר כמו ניסור קירות ואפילו ניסור מרפסות.
לסיכום, אין ספק שניסור וקידוח בטון היא עבודה מורכבת שצריכה להתבצע על ידי מיטב המומחים בתחום. אם תיישמו את הטיפים שהצגנו במאמר זה ותזמינו את השירות מחברה מומלצת, אנחנו בטוחים שתצלחו את הפרויקט הזה בשלום.