פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה: עיריית נתניה נפתחה עונת הרחצה בנתניה עם עשרה חופי רחצה תמונה: עיריית נתניה

עיריית נתניה פותחת את עונת הרחצה לשנת 2019 בהשקעה של למעלה מ-3 מיליון שקלים. ראש העיר מרים פיירברג-איכר "מזמינה את תושבי נתניה ואורחיה ליהנות בחופי הרחצה" 

תמונה: עיריית נתניה

עיריית נתניה פותחת את עונת הרחצה לאחר השקעה נרחבת בשדרוג חופי הרחצה והמתקנים. השנה, הושקעו למעלה מ-3 מיליון ₪ בשדרוג וחידוש מתקני החופים, לרבות שדרוג המלתחות, סככות צל, הסדרת חנייה ועוד. כמו כן, בוצעו הדרכות והכשרות ייעודיות לצוות המצילים והוסדר מערך האכיפה לרווחת הציבור.

פתיחת עונת הרחצה הינה הדרגתית, כאשר חוף סירונית פתוח כל השנה, ושאר חופי הרחצה בנתניה החל מחודש אפריל ועד תחילת יוני. 

ראש העיר מרים פיירברג-איכר: "אני מזמינה את תושבי נתניה ואורחיה ליהנות בחופי הרחצה שלנו, עשרה חופים מוכרזים היפים בארץ, עם מגוון אפשרויות בילוי ופנאי לכל המשפחה. השקענו רבות בשדרוג החופים ואנו גאים בתו האיכות הבינלאומי המוענק לנו "הדגל הכחול" המעיד על עמידה בקריטריונים מחמירים של ניקיון, תחזוקה ואיכות המים בחופי הרחצה".

המשנה לראש העיר הממונה על החופים, טלי מולנר: "אני מאחלת עונת רחצה מהנה ובטוחה, לרשותנו עומדים עשרה חופים מדהימים ומשודרגים עם כל שירותי החוף הנדרשים. צוות מצילים עומד לרשות המתרחצים וכן מערך הצלה, ניקיון ועזרה ראשונה, שרותי הסעדה, השכרת ציוד וספורט ימי מגוון ומהנה. אני קוראת למתרחצים לעזור לנו לשמור על החופים נקיים וללא מוצרים חד פעמיים, אנא שמרו על החוף נקי, החופים הם של כולנו, בואו נשמור עליהם יחד".