פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מנהל אכיפה ופיקוח האכיפה בנתניה החלה: חמישה דוחות כספיים חולקו מנהל אכיפה ופיקוח

קנסות בסך 5000 ש"ח ניתנו היום בנתניה למפרי הנחיות משרד הבריאות. אלון אהרון ראש מנהל אכיפה "הבעיה היא בעיקר במרכזי הקניות בעיר"

מסיירים ברחבי העיר נתניה 

היום (ראשון) החלה בנתניה אכיפת ההנחיות של משרד הבריאות. מרבית התושבים מקשיבים להחיות ונשארים בבתים, בתי הכנסת סגורים והציבור הדתי מתפלל איש איש בביתו. 

ביום שישי ביקרו שוטרי הפיקוח העירוני בעסקים ברחבי העיר, והורו לסגור עסקים שלא פעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות. היום שוב סיירו הפקחים, בעיקר חילקו אזהרות לתושבים ולבעלי עסקים, עם זאת חילקו הפקחים שלושה דוחות כספיים לתושבים שהפרו בידוד והלכו לחוף סירונית, כל דוח בסך 500 שקלים. בנוסף, נתנו הפקחים קנסות בסך 5,000 שקלים לשני סופרמרקטים שלא פעלו בהתאם להנחיות.

שלב האכיפה הסלחנית הסתיים וממחר יינתנו יותר דוחות כספיים למפרי הנחיות משרד הבריאות.

סרטון: סיור בשוק נתניה ובחוף סירונית 

"מרביתם של תושבי נתניה מצייתים להוראות משרד הבריאות ואני רוצה לציין לטובה את הציבור הדתי בעיר שמקפיד על ההנחיות" אמר בראיון לנתניה נט אלון אהרון, ראש מנהל אכיפה והוסיף "אנחנו מבינים שהווירוס מתפשט ולא פוסח על אף אחד, אולם לצד הבנה והכלה של המצוקה של התושבים, יש אנשים שמבינים רק בדוחות וכפי שטיפלנו עד היום בכל תופעה, כך נדאג יחד עם המשטרה לטפל בתופעה של זלזול התושבים בהנחיות משרד הבריאות. ודוחות יינתנו לתושבים שלא ישמעו להנחיות. תושבי העיר צריכים להבין שיש לרכז מאמץ בחודש הקרוב כדי לנצח את הנגיף.