פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בית חולים לניאדו 20 חולי קורונה חדשים בבית חולים לניאדו בית חולים לניאדו

לבקשת משרד הבריאות 20 מטופלים קשישים נקלטים במחלקת ההתפרצות קורונה-כתר בבית חולים לניאדו

בית חולים לניאדו 

מבצע קליני, סיעודי ולוגיסטי רחב היקף מתבצע בבית חולים לניאדו לקליטת 20 מטופלים מבית אבות בבני ברק שיטופלו במחלקת התפרצות קורונה כתר בבית החולים.  המטופלים המגיעים מבני ברק, כולם במצב קל, ישהו לצידם של 15 מטופלים שמאושפזים כרגע בבית החולים, 9 מטופלים במצב קשה, כולם מורדמים ומונשמים, מטופל אחד במצב בינוני וחמישה מטופלים במצב קל.

הנהלת משרד הבריאות, ביקשה מהנהלת לניאדו לקחת על עצמה את משימת קליטת 20 המטופלים, לאור ריבוי מקרי התחלואה בבתי אבות ולאור העבודה המקצועית המבוצעת בלניאדו בטיפול בחולי קורונה וכן אופיו המיוחד של לניאדו כבית חולים המכיר מקרוב את הציבור החרדי, את אופיו וצרכיו.

למבצע קליטת המטופלים מבני ברק בלניאדו, קדם סיור של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו, שהגיע אתמול עם צוותו לסיור בבית החולים, כדי לעמוד מקרוב על הצרכים היחודיים של בית החולים, בהתמודדות עם נגיף הקורונה. פרופ' גרוטו אמר לצוות לניאדו כי "אני רוצה לחזק את ידיכם, אתם עושים עבודה מקצועית נהדרת !". במהלך הסיור הועלתה בפני הנהלת לניאדו האפשרות להקים מחלקת התפרצות נוספת שתטפל בחולים גריאטריים, נושא זה מקודם מול כלל הגורמים הרלוונטיים. כמו כן, עלה הצורך של הנהלת לניאדו בהשלמת ציוד מיגון ומכשור רפואי הכרחי.

מר נדב חן מנכ"ל לניאדו מסר כי "נקראנו לדגל, להכפיל בבוקר אחד את מחלקת ההתפרצות קורונה-כתר, זו משימה מורכבת ומאתגרת. אולם, כלל הצוותים בלניאדו לקחו על עצמם את השליחות הזו, מתוך הבנה כי יש לנו את היכולת לעמוד בכך ובעזרת ה' לטפל בחולים במסירות האופיינית לנו. הגשנו אתמול לפרופ' גרוטו וצוותו את רשימת החוסרים שלנו וזכינו לאוזן קשבת. בעזרת ה', אנו נעמוד בכל משימה שתטיל עלינו הנהלת המשרד"