פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: רן אליהו מתווה משרד החינוך לתחילת שנת הלימודים בנתניה צילום: רן אליהו

לקראת תחילת שנת הלימודים, הגיע שר החינוך יואב גלנט לעיריית נתניה ותדרך לגבי מתווה פתיחת שנת הלימודים מגני הילדים ועד כיתות י"ב

צילום: רן אליהו

שר החינוך יואב גלנט הגיע היום (שלישי) לעיריית נתניה ותדרך את ראשי הרשויות ומנהלי אגפי החינוך בשרון לגבי מתווה ההלימודים בשנת  מגני הילדים ועד כיתות י"ב

המתווה לשנת הלימודים יאפשר למידה רציפה, שישה ימים בשבוע לילדי הגן ולתלמידי כיתות א'-ב', כאשר כיתות ג'-ד' יפוצלו לחצאי כיתות של עד 18 תלמידים. כיתות ה'-י"ב ילמדו מרחוק, בשילוב עם שני ימי למידה בבתי הספר.
כמו כן, ייעשה מאמץ על ידי מנהלי בתי הספר, עיריית נתניה ומשרד החינוך להביא את תלמידי כיתות ה' -ו' ליותר מיומיים בשבוע לבית הספר.
בפתיחת התדרוך אמר שר החינוך יואב גלנט: ״אני מודה לראש העיר מרים פיירברג-איכר על קבלת הפנים, האירוח והחברות רבת השנים. הגעתי לכאן יחד עם מנהלות המחוזות מרכז ותל אביב של משרד החינוך כי היה לי חשוב להציג בפניכם את המתווים על מנת ליצור שקיפות, אמון ושיתוף פעולה עם ראשי הרשויות, מנהלי מערכות החינוך ומנהלי הספר באזור. המתווה נשען על שלושה יעדים שעומדים לפנינו באחד בספטמבר: לשמור על בריאות כלל התלמידים מכל המגזרים, להקנות להם חינוך ולאפשר להם לרכוש השכלה. כל תלמידה ותלמיד במדינת ישראל זכאים לחינוך הולם ולתנאים ראויים. משרד החינוך בראשותי עושה לילות כימים כדי לתת מענה הולם בשנת הלימודים הקרובה לכל תלמיד, מכל מגזר ומכל איזור.״ 

השר גלנט ציין כי לצורך קידום הלמידה, ירכוש משרד החינוך מחשבים וטלפונים ניידים, אשר יושאלו לתלמידים במתכונת של השאלת ספרים.
השר גלנט ציין כי שנת הלימודים תפתח כסדרה והוסיף כי מערכת החינוך הינה עוגן לאומי עבור מיליוני תלמידים, הורים וצוותי הוראה.
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר אמרה "מדובר במשימה שוחקת שדורשת את כל האנרגיות בתקופה שלא הכרנו ולא ידענו כמותה בחיינו, אבל זו משימה אפשרית שכן אתה אומר לנו שתצליח בה. אני מודה לך, לכל העושים במלאכה ומאחלת הצלחה לכל תלמידי ישראל."

חדשות מקומיות - מתווה משרד החינוך לתחילת שנת הלימודים בנתניה

צילום: רן אליהו

בין המשתתפים שלקחו חלק בתדרוך: ראש העיר חדרה, צביקה גנדלמן, ראש העיר רמת השרון, אבי גרובר, ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, ראש העיר כפר יונה, שושי כחלון כידור, ראש המועצה המקומית אבן יהודה, אבי הררי, ראש המועצה האזורית עמק חפר, גלית שאול וכן ראש המועצה המקומית, תל מונד, שמואל סיסו.
כמו כן לקחו חלק במפגש מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך, חיה שיטאי וכן מנהלת מחוז מרכז של משרד החינוך, ורדה אופיר.