פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
פרופסור גמזו ופרופ' אש יחד עם ראש העיר  פרויקטור הקורונה פרופ' גמזו הגיע לביקור בנתניה פרופסור גמזו ופרופ' אש יחד עם ראש העיר 

פרופ' רוני גמזו ופרופ' נחמן אש הגיעו לביקור בנתניה בנושא הקורונה. פרופ' גמזו: "יש להגדיל את מספר הבדיקות בעיר ולעמוד ביעד שנקבע על מנת להוריד רמת תחלואה"

פרופסור גמזו ופרופ' אש יחד עם ראש העיר 

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, אירחה היום (שלישי) לביקור מקצועי את פרופ' רוני גמזו, מנהל ״מגן ישראל״ היוצא ופרופ' נחמן אש הפרויקטור הנכנס. בפגישה הציגו פיירברג-איכר ומנכ"ל העירייה, יורם כהן, את הפעילות העירונית לצמצום התחלואה בעיר, לרבות הקמת משל'ט - מרכז שליטה לקורונה, אכיפה משמעותית, הסברה מקיפה, הקמת מערך תשאול ועוד.

פיירברג-איכר: "נתניה התגייסה לצמצום תחלואת הקורונה וקטיעת שרשרת ההדבקה והציבה את הנושא בראש סדרי העדיפויות. אני סבורה כי יש לבחון אפשרות לחייב את צוותי החינוך להיבדק טרום כניסתן למסגרות לימוד".

פרופ' גמזו ציין בדבריו כי "יש להגדיל את מספר הבדיקות בעיר ולעמוד ביעד שנקבע על מנת להוריד רמת תחלואה. רק אתם כרשות מקומית יכולים לדרבן את התושבים ללכת להיבדק ולדגום גם את כל המשפחה על מנת לחזור ולהיות עיר ירוקה". כמו כן, הבטיח פרופ גמזו להענות לבקשתה של ראש העיר ולבדוק את האפשרות שעובדי ההוראה ייבדקו טרם הכניסה למסגרות הלימוד ואחת למספר שבועות לשמירה על בטיחותם ובטיחות התלמידים.