פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שמחה לצד כאב. המשפחה שבה הביתה  שמחה לצד כאב: המשפחה שאיבדה את בנה בשריפה שבה הביתה שמחה לצד כאב. המשפחה שבה הביתה 

האסון ברחוב בן צבי שהוביל לשריפת דירה בעיר בשל סוללת הקורקינט לא השאיר את אנשי נתניה אדישים. אנשי עסקים ופעילים חברתיים התגייסו ותרמו לשיפוץ מקיף, כדי שהמשפחה תוכל לחזור הביתה

שמחה לצד כאב 

לפני כשלושה חודשים אירע אסון כבד ברחוב בן צבי בנתניה. סוללת קורקינט שהייתה בטעינה התלקחה וכילתה כליל באש דירה בעיר. מאוחר יותר, כתוצאה מכך שנפצע אנושות ומהכוויות הקשות שספג מצא את מותו נער בן 17, שלמד בתיכון אלדד בעיר.
מעבר לאסון הכבד ולעובדה שאיבדו את ביתם, התברר כי הדירה לא הייתה מבוטחת ובעליה ספג גם הוא מכה אנושה. הסיפור הקשה נגע לליבם של אנשי עסקים ופעילים חברתיים רבים בנתניה, בראשם דודו סלמה ונפתלי בחטיאר, כאשר לצדם סייע רבות גם חבר המועצה אמיה טגה.
השניים גייסו לא מעט עסקים מוכרים בעיר, בין השאר מתחומי הקרמיקה, האלומיניום, הכלים והאוכל, שלא רק תרמו ברוחב לב, אלא ביצעו עבודות שיפוץ וחידוש מקיפות בדירה על מנת להפוך אותה בחזרה לראויה למגורים ולאפשר למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל לשוב הביתה.
לאחרונה הושלם תהליך השיפוץ במיני אירוע מרגש, כאשר הרב המקומי שניאור ברוד התכבד לקבוע מזוזה על דלת הבית. המשפחה שבה הביתה ולמרות האובדן והכאב, מצאה גם פתח לתקוה.
"תודות להתגייסות של בעלי עסקים תושבי העיר נתניה החל מסע שיפוץ ושיקום של הדירה, שלא הייתה מבוטחת. מסע שהגיע לסיומו עם קביעת מזוזה של הרב שניאור ברוד שתמיד נרתם ונענה לכל בקשה", כתב סלמה בפוסט מרגש שפרסם, וחתם: "תודה ענקית לכל בעלי העסקים שנרתמו ותרמו למאמץ שיקום, שיפוץ וחידוש הדירה!".