פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שי ברדה, מאמן מכבי נתניה תמונת מצב: ראיון בלעדי עם שי ברדה שי ברדה, מאמן מכבי נתניה

אחרי תצוגת הנפל של מכבי נתניה ביום ראשון האחרון מול הפועל חיפה, שי ברדה מאמן הקבוצה יחד עם סלובודאן דראפיץ' לוקח  אחריות על ההפסד, מודה בטעויות שעשו ומזכיר לאלה ששכחו, שבכדורגל הכל קורה

מי שראה ביום ראשון את המשחק של מכבי נתניה מול הפועל חיפה לא ממש זיהה את הקבוצה בצהוב על כר הדשא.

מכבי נתניה נראתה לראשונה חלשה בניגוד גמור למה שהתרגלנו לראות ממנה. צמד המאמנים של הקבוצה סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לקחו אחריות על ההפסד בתום המשחק, הצלחנו לתפוס את ברדה לראיון בלעדי וכנה במיוחד.

מה קרה למכבי נתניה מול הפועל חיפה,תחילתו של משבר?

ממש לא, אין ספק שהמשחק ביום ראשון היה משחק פחות טוב שלנו ואת זה אני אומר בעדינות,אם זה מבחינת מחויבות, אלמנטים,ראשונים לכדור שום דבר לא עבד ושיחקנו לא טוב אני מסכים אבל מפה ועד משבר, או נפילה, חברים מדובר בכדורגל.

אז איפה בעצם הייתה הטעות?

אין ספק שכמאמנים טעינו לא מעט בעיקר בשיטת המשחק שלא עבדה כמו שציפינו, הציוותים שעשינו כמובן בהתאם לאילוצים שהיו לנו מבחינת הסגל, לא הוכיחו את עצמם ונותרנו רכים באמצע מה שיצר לחיפה את היתרון עלינו. ההכנה למשחק הייתה כמו לפני כל משחק רק שאין מה לעשות בכדורגל בפרט ובחיים בכלל לא הכל הולך כמו שאנחנו מתכננים. מול בית"ר זה עבד מצוין ומול חיפה ביום ראשון זה הלך פחות.

אתה חושב שזו הייתה נפילה חד פעמית?

בהחלט, אסור לשכוח שאנחנו חסרים כמה שחקנים בניהם דיא סבע שהוא בורג משמעותי במערכת וכמובן שחסרונו הורגש על המגרש, בנוסף קחי בחשבון ש- 13 משחקני הסגל של נתניה חווים את עונתם הראשונה בליגת העל ולפעמים צריך לשלם מחיר על חוסר ניסיון.

מילה לאוהדים?

אני מצטער שהתאכזבתם ביום ראשון אבל ככה זה בכדורגל, תזכרו שעלינו מהליגה הלאומית בתחילת העונה והיום אנחנו בפלייאוף עליון, קבוצה שניה בארץ אחרי בית"ר ירושלים שהבקיעה שער זכות אחד לפחות ב20 מחזורים מתוך 24 שזה הישג אדיר. אנחנו כמאמנים וצוות מקצועי נעשה את שיעורי הבית המוטלים עלינו ואני מקווה ומאמין שבמחזור הבא תצאו מהמגרש עם חיוך