פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ארכיון. המכביה המכביה ה-21 – רשימת האירועים המלאה בנתניה ארכיון. המכביה

רשימת האירועים, התחרויות והפעילויות הפתוחות לקהל הרחב בנתניה. ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר: "צפוי לנו קיץ ססגוני, צבעוני וספורטיבי בנתניה" 

ארכיון. המכביה 

המכביה ה-21, תיפתח בחודש הבא, כאשר השנה יורם מתחם ספורט ענק לכל המשפחה, לצד תחרויות הספורט בעיר.
נתניה תארח את מקצועות המאסטרס (35+): כדורסל, כדורגל, טניס וכדורעף ואת תחרויות החוף: כדורעף חופים, כדורסל X33, גלישה, נינג'ה, טיפוס, כדורגל חופים ועוד.

"אנו שמחים וגאים שהעיר נתניה נבחרה להיות אחת משלוש הערים המרכזיות המארחות את משחקי המכביה – האירוע הספורטיבי השני בגודלו בעולם", אמרה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר.
אלפי ספורטאי המכביה יחד עם המשלחות והמלווים צפויים להתארח בבתי המלון בעיר וליהנות מעירנו היפה ומהאטרקציות שיש לעיר להציע לתייריה מרחבי העולם. הקיץ הקרוב צפוי להיות ססגוני, צבעוני ושמח עבור כל תושבי העיר והבאים בשעריה".

"המכביה מגיעה לישראל ולנתניה בפרט בחגיגת ספורט ייחודית ונגישה לכל התושבים והמבקרים בעיר", אמר רואי הסינג, מנכ"ל המכביה. "יחד עם עיריית נתניה, בשיתוף פעולה הדוק ומתמשך, העיר תארח תחרויות ברמה בינלאומית, לצד אירועי ספורט ותרבות שיהיה פתוחים לקהל הרחב".

האירועים הצפויים בעיר

מכביה וילג', חוף פולג, נתניה, 14-22 ביולי 2022

חגיגת ספורט לכל המשפחה- 9 ימים של חוויות, ספורט, מוסיקה, הופעות וקולינריה מכל העולם
המכביה בשיתוף עיריית נתניה מציעים מתחם ספורט ענק לכל המשפחה בחוף פולג הכולל אזור לתחרויות ספורט, פעילויות לילדים, הופעות ופוד טראקס עם מנות מכל העולם. הקהל יהנה מחוויה חגיגית, מהנה וספורטיבית לקהל הרחב ולספורטאים הרבים שיגיעו להתחרות במכביה ויחבר בין חופיה המדהימים של ישראל לבין החוויה הבינלאומית של המכביה.
המתחם מכיל אזור מיוחד לתחרויות הספורט של המכביה והקהל הרחב מוזמן לצפות : כדורעף חופים, כדורגל חופים, כדורסל 3X3, טיפוס, גלישה ולראשונה גם אליפות הנינג'ה הרשמית של ישראל עם הכוכבים האהובים מכל העונות. לאחר שעות התחרויות הרשמיות הציבור יוכל להתנסות ולהתחרות בעצמו במתקני הספורט.

בנוסף יוקמו מתחמים חוויים לכל המשפחה: הופעות של אומנים מובילים, הצגות ילדים, מתחם בשם '6 יבשות ומדינה אחת מדהימה' שיכיל עמדות צילום ופעילויות חווייתיות הקשורות לכל יבשת ממנה מגיעים ספורטאים למכביה. בין הפעילויות המוצעות: במתחם אפריקה יתנסו הילדים יחד עם ההורים בתיפוף קצבי עם מקלות תופים, על כדורי פיטבול גדולים; במתחם אוסטרליה יוכלו הילדים להתחרות במתקן "ספיד אוף לייף" מתחם תחרותי הפועל עם פנסים דינאמים; במתחם אסיה יתנסו הורים וילדים בלימוד סודות הג'אגלינג; במתחם אמריקה הצפונית יוקם יריד אמריקאי עם מגוון תחרויות של קליעה למטרה, השחלת טבעות ועוד כאשר כל זוכה יקבל פרס; במתחם אמריקה הדרומית יתחרו ההורים והילדים בקבוצות כדורגל שולחן ובמתחם אירופה יהיה ניתן להתחרות בתחרויות קליעה לסל- ביחידים או בקבוצות.
לצד אלה יוקם אזור לצילום עם רקעים ואביזרים המאפיינים את היבשות השונות וכן מתחם יצירה בינלאומי בו ייצרו הילדים מסכות אפריקאיות, פרזיבי אוסטרלי, שלט לבית אמריקאי ועוד, שייעשו ברוח הקונספט "יוצרים עולם". עוד יוקם במתחם החוף בפולג אזור מזון ומשקאות בסגנון פוד טראקס שיביא לאורחי המקום טעמים שונים מכל העולם: מוקפץ תאילנדי, המבורגר אמריקאי, צ'ורוס דרום אמריקאי כמו גם מתחם הופעות ענק, משחקים ותחרויות היתוליות ודי ג'י שילווה את הפעילויות לאורך כל השעות והימים.
שעות פעילות מתחם החוף:
א'-ה'- 8:00-13:00, 15:00-19:00
ו'- 9:00-14:00.
הכניסה למתחם בהרשמה מראש ללא עלות באתר המכביה

תחרויות ספורט בולטות הפתוחות לקהל הרחב

תחרות מוטוקרוס, וינגיט, נתניה 22.7
גמר כדור מים, גברים, ויניגט, נתניה 24.7
גמר רוגבי נשים, וינגיט,נתניה 24.7
גמר רוגבי גברים, וינגיט, נתניה 24.7