פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ספלינטר קוואבנגה, ספלינטר! על אתגר הנינג'ה שמשגע את נתניה ספלינטר

מכורים לנינג'ה ישראל? מתחם רחב שוליים בקריית השרון מאפשר להתנסות באתגרים מורכבים, מכשולים ומסלולים לכל הגילאים. וחכו עד שתשמעו איך נבחר השם ומה הקשר לשמש

ספלינטר. אתגר הנינג'ה בנתניה

חובבי האתגרים בנתניה והסביבה ודאי לא פספסו את העובדה שלאחרונה חוזר על עצמו בקרב חבריהם השם ספלינטר הרבה יותר מפעם אחת. למי שעדיין לא התעדכן נספר כי מאסטר ספלינטר, העכברוש האהוב בעל הקימונו הוורוד ומנהיגם המיתולוגי של צבי הנינג'ה, נושא את שמו של אתגר הנינג'ה החדש והמלהיב בעיר, שנפתח לפני כחודשיים בשדרות לנטוס בקריית השרון. במקום בו שכן במשך מספר שנים הג'מבורי בעל השם המקפיץ כשלעצמו – "סוכריות קופצות", תוכלו למצוא כעת מתחם ענק על שטח של כ-500 מ"ר וכולל בילוי חוויתי לכל המשפחה עם עשרות אתגרים ומכשולים ברמות קושי שונות מכל הסוגים והמינים – החל משמירה על שיווי משקל וקירות מעוקלים, המשך בסטפרים ובור ספוגים עם אלמנטים מאתגרים ועד לולאות תליה וטיפוס על חבל טרזן. לצד האתגרים השונים יכולים באי המתחם ליהנות מחדר פרטי ומאובזר לאירועים – ממסיבות וערבי גיבוש ועד ימי הולדת וחגיגות בת מצווש, משחקיית וידיאו מגוונת ואפילו מזנון מפנק.

פעילויות לילדים בנתניה - קוואבנגה, ספלינטר! על אתגר הנינג'ה שמשגע את נתניה

ספלינטר | צילום: נתניה נט

את המקום מנהלים איציק כהן, נתנייתי מבטן ומלידה, ואשתו אולגה, שהיו גם הבעלים של "סוכריות קופצות" וכעת מכוונים גבוה יותר – הן בגילאים והן באתגר, או כמו שאומר הסלוגן שלהם – פשוט כי כולם צריכים לנסות. אחד הדברים המסקרנים הוא כמובן בחירת השם הייחודי. "אני יועץ עסקי ואחת השיטות שאני מלמד לבחירת שם נקראת שיטת השמש", משתף בחיוך איציק כהן. "מציירים שמש ועל כל קרן שלה כותבים שם. במקרה הזה שלחנו הודעה לכל מי שאנחנו מכירים ומחזיקים מדעתו עם בקשה לזרוק שמות ואסוציאציות לאתגר הנינג'ה. גיסתי כתבה 'קוואבנגה' מצבי הנינג'ה ואחותי הוסיפה שהיה את המורה שלהם שקראו לו ספלינטר. שם זה נגמר".

על האתגר החדש שמכה גלים ברחבי העיר הוסיף הבעלים: "המתקן מאוד מאתגר ופיזי ולעבור את המכשולים בכלל לא פשוט, אבל הוא גם מגוון ומתאים לכולם, החל מגיל 5. אני חווה כל מיני תגובות, מהורים שמפחדים שהילדים לא יצליחו או יקרה להם משהו ועד כאלה שבמבט ראשון בטוחים שזה קל. בסופו של דבר, כשאלה וגם אלה נכנסים לתוך המתחם הם לא רוצים לצאת ממנו ומבינים שהוא נותן מענה לכל הגילאים ולכל רמות הקושי".

 

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית