פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אירועי קיץ בנתניה קיץ 2021 בנתניה: אירועי הקיץ הגדולים    אירועי קיץ בנתניה

העיר נתניה חוגגת את קיץ 2021 עם מגוון אירועי תרבות, פסטיבלים ומופעים של מיטב האמנים בהם עילי בוטנר וילדי החוץ, זהבה בן, פסטיבל בירה, פסטיבל נתניה הבינלאומי לתיאטרון רחוב וליצנות, סיפורים מתגלגלים, מופעי אורות בשכונות ועוד

אירועי קיץ בנתניה

נתניה תציןן את הקיץ עם מגוון אירועים, מופעים ופסטיבלים במסגרת הפעילות העירונית ובשיתוף עמותת היכל התרבות ואגפי העירייה השונים.

באמפי תיאטרון יתקיימו במהלך הקיץ מופעים עם בריזה מהים.
את מופע פתיחת הקיץ יפתחו עילי בוטנר וילדי החוץ ב-6.7 בשיתוף בימות פיס של מפעל הפיס.
מופע מחווה ללהקת קווין יתקיים ב-19.7, ב-25.7 יתקיים מופע של "הגדוד העברי" – סטנדאפ מוזיקלי מפתיע ומרגש בין אמנים עיוורים לאמנים רואים.
ב-9.8 הצגת הילדים "איה, אווץ', אווה" ע"פ ספרה של רינת פרימו וב-12.8 מופע לטיני סוחף של להקת סנגרה לטינה. ב-23.8 מופע משירי שמוליק קראוס "איך שגלגל מסתובב" עם אמן אורח דניאל סולומון.
מופע סוף הקיץ יתקיים באמפי ב-25.8 בהשתתפות אחד האמנים המובילים בישראל ששמו יפורסם בהמשך.

פסטיבלים ססגוניים בעיר

פסטיבל הבירה יתקיים בכיכר העצמאות בתאריכים 4-5.8. בתכנית מגוון בירות מכל העולם, דוכנים ומופע של חלוצת הזמר המזרחי זהבה בן.

פסטיבל נתניה הבינלאומי לתיאטרון רחוב וליצנות יתקיים בחוצות העיר ב-17-19.8 עם אמני רחוב, קרקס, מופעי ליצנות חדשים, מופעי חוצות אקרובטיקה, להטוטים ועוד.

פסטיבל הזמר העברי יתקיים בחוה"מ סוכות 22-26.9 עם מיטב האמנים וההרכבים על רקע השקיעה בעיר ימים. 

בפלנתניה יתקיימ מגוון פעילויות קיץ – סיור בשביל החלב ובגלקסיות השונות, סדנאות מדע וחלל, מופעי כוכבים בפלנטריום, ניסויים והדגמות מדעיות ואטרקציית הגן המדעי המהווה חוויה על חושית לקהל המבוגר והצעיר. כמו כן, במהלך חודשי הקיץ יתקיימו תצפיות טלסקופים מיוחדות.

פעילויות חווייתיות יתקיימו גם בשכונות העיר – "סיפורים מתגלגלים"- "אוטוסיפור" - שחקן שיפתיע את הילדים במתחם פיאנו (עיר ימים) עם הצגת ילדים ססגונית כמו החתול במגפיים, הפיל הצבעוני ועוד.

"פנטזי בשכונות"-הקרנות סרטים, מופעי אורות, הפעלות והצגות ילדים. פרטים באתר האינטרנט העירוני.

בנוסף, מתקיימת פעילות תרבות ופנאי בסופי השבוע (ללא חילול שבת) במוסדות התרבות הגלריה על הצוק, מוזיאון נתניה ובית הבאר. קבלות שבת עם אנשי תרבות, סיורים במוזיאון העיר ובבית הבאר, סיורי חופים מזמרים, סיורים קולינריים בשוק נתניה, מוזיאון לילי, מגוון פעילויות בכיכר העצמאות-הרקדות, ירידים ועוד.