בית חולים לניאדו פורסם דוח מדדי איכות של משרד הבריאות בית חולים לניאדו

דו"ח מדדי האיכות של משרד הבריאות קובע: בתוך 4 דקות מרגע כניסת מטופלים לחדר המיון בבי"ח לניאדו, הם מקבלים טיפול ראשוני 

דוח מדדי איכות  

דו"ח מדדי האיכות של משרד הבריאות שהתפרסם היום (רביע) קובע כי המחלקה לרפואה דחופה בלניאדו, מעניקה טיפול ראשוני בתוך 4 דקות בלבד מרגע הכניסה למחלקה.  מדדים רבים נוספים שנבדקו, העוסקים במתחם רחב של טיפולים, בדיקות ויעוצים מראים כי כלל המחלקות עומדות בקריטריונים לאומיים. כך, לדוגמא, בחן המדד את נושא ביצוע ניתוח לשבר צוואר ירך בתוך 48 שעות מרגע האבחון – היעד הלאומי היה 85%, יעד בו עומדת המחלקה האורטופדית בבי"ח לניאדו. כך גם, מדד הבוחן את ביצוע הערכת סיכון להתפתחות אירוע איסכמי במח, למטופלים הסובלים מפרפור פרוזדורים – המדד הלאומי היה 80% והצוות של המחלקה הנוירולוגית והאגף הקרדיולוגי בבי"ח לניאדו עומדים בכך. בנוסף, מדד הבוחן ביצוע דופלקס עורקי צוואר בתוך 3 יממות מרגע אבחנה של אירוע מוחי חולף – היעד הלאומי היה 85% וצוות אגף הדימות בבי"ח לניאדו עומד ביעד שהוצב.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו בחן את נתוני הדו"ח ואמר "אני מתבונן על שני נתונים חשובים : המדד הבוחן את מתן השירות במחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) בתוך 4 דקות מרגע הכניסה למחלקה – מחלקה המקבלת כ-80,000 ביקורים בשנה. זו תעודת כבוד ענקית לצוות כולו ! להצליח לתת שירות בתוך 4 דקות, זה פרי עבודה תוך מחלקתית הרואה את המטופלים במרכז. בנוסף, הנתון הכללי המכובד שבחן את כלל המדדים – מעיד על צוות רפואי וסיעודי מחויב למשימה, מקצועי ומסור. אין ספק שאת פירות ההשקעה הרבה קוצרים המטופלים ובני המשפחות"

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו קיבל את נתוני הדו"ח בסיפוק רב ואמר "התוצאות המצוינות הם תוצאה של עבודת צוות מקצועית ושרותית ! העבודה הקלינית המבוצעת בכלל האגפים והמחלקות מעידה על עמידה מכובדת בסטנדרטים קליניים לאומיים. כארגון העוסק בהצלת חיים ושיפור איכות חיים, כל נקודה לחיובית במדד משפיעה על חייהם של מטופלים רבים ועל המעגלים הסובבים אותם. אנו נמשיך להשקיע משאבים, בשיפור מתמיד למען בריאותם ורווחתם של כ-500,000 תושבי נתניה והשרון"