כנס נתניה לעסקים קטנים ובינוניים: כנס נתניה לעסקים קטנים ובינוניים כנס נתניה לעסקים קטנים ובינוניים: | צילום: יוסי אלוני

בעלי העסקים הקטנים והבינוניים מוזמנים להיפגש עם טובי המומחים ולקבל מגוון כלים עסקיים שיעניקו הזדמנות לפתוח את שנת 2016 בתנופה עסקית

‏הכנס יתקיים ביום ג', 12.1.2016בשעות 8:00-14:00, במכללה האקדמית, רחוב האוניברסיטה 1, נתניה

מאות עסקים קטנים נסגרים מדי שנה, הסיכות לכך הן רבות, ביניהן ניהול כושל, שיווק לא נכון או מחנק כלכלי. על מנת לסייע לעסקים בנתניה, יזמה עיריית נתניה בשיתוף מט"י את כנס נתניה לעסקים קטנים ובינוניים. הכנס ינסה לתת מענה לשאלות הניצבות על סדר יומם של בעלי העסקים, במטרה להעניק להם כלים מקצועיים, המלצות ותובנות של טובי המומחים בתחום.

הכנס יכלול הרצאות ופאנלים עם טובי המומחים במגוון נושאים העומדים על סדר היום של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, בהם: פתרונות אשראי, גיוס אשראי והעשרה פיננסית, אסטרטגיות ודרכי פעולה להגדלת מאגר הלקוחות, חדשנות בשיווק, כלים לניהול העסק ושימוש ברשתות חברתיות, רגולציה - ממשל, רשות מקומית ועסקים הקטנים, ונושאים נוספים.

בכנס צפויים להשתתף כ-300 בעלי עסקים, מנכ"לים וסמנכ"לים בעסקים קטנים ובינוניים, בכירי הקהילה העסקית במשק, נציגי הסקטורים העסקיים השונים ועוד.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני מברכת על קיום הכנס החשוב בנתניה, עיר שופעת בעסקים מכל הסוגים, עסקים גדולים ובעלי שם בינלאומי ועסקים קטנים ומשפחתיים. הצלחת הכנס חשובה לנו להידוק הקשר עם הקהילה העסקית בעיר, לטובת בעלי העסקים ותושבי נתניה כולה".

במסגרת הכנס אותו מפיקים "עדיף כנסים" ו"מידע כנסים", תתקיים תערוכה מקצועית, בה יציגו גופים ובתי עסק מסחריים מגוון שירותים ותכנים, נוסף על הטבות ייחודיות ובלעדיות לבאי הכנס.

לפרטים ולהרשמה – 03-9076007