VIBE WORKSPACE |הדמיה נתניה מהווה בית ליזמים הצעירים VIBE WORKSPACE |הדמיה

בהשקעה של 3 מיליון ₪ מקימה חברת VIBE WORKSPACE מתחם עבודה משותף לתעשיית הסטארטאפים בנתניה

בפארק העסקים והטכנולוגיות ע"ש ספיר בעיר ייפתח בתחילת 2018 מתחם המשרדים המשותפים הראשון באזור.

תמונה | הדמייה

המתחם המשתרע על פני כ- 1000 מ"ר יכלול עמדות להשכרה בחלל פתוח או סגור, טרקלין עסקים ומרפסת גדולה לאירועים והשקות. הנגישות למתחם קלה והוא שוכן בסמוך לתחנת הרכבת.
המתחם שיקרא VIBE בבעלות היזמים ניר קלז ואסף לגזיאל, יפתח בקרוב וישמש כבסיס לחברות הסטארטאפ הרבות העובדות באזור וליזמים צעירים.
חברות טכנולוגיה שיפעלו מהמתחם ייהנו מקישורים וחיבורים טכנולוגיים ועסקיים, הרחבת ידע ומיצוי הפוטנציאל העסקי והטכנולוגי.
ניר קלז, מנכ"ל VIBE "החלטנו לפתוח את המתחם בנתניה, לאחר שגילינו צורך אמיתי של יזמים מהאזור למתחם עבודה משותף שייתן להם את היכולת להשקיע את כל מרצם בפעילות הליבה שלהם ולא יחייב אותם לחוזים ארוכי טווח. ההחלטה לפתוח את המתחם בפארק העסקים והטכנולוגיות ע"ש ספיר הוכיחה את עצמה ומיום תחילת השיווק לפני כשבוע ועד היום, הושכרו כבר למעלה מ- 30% משטחי המתחם. מתחם VIBE מתאפיין בעיצוב מוקפד וברמת גימור גבוהה ובמיקום מושלם בצמוד לתחנת הרכבת ספיר. ומהווה בשורה אמתית לחברות טכנולוגיה קטנות וסטארטאפים צעירים. אנו מודים מאוד לעיריית נתניה על תמיכתה בנו לאורך כל הדרך".
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר בירכה את החברה על בחירתה לפתוח את המתחם בנתניה וציינה כי "נתניה מושכת אליה עסקים וחברות רבות הבוחרות לקבוע בה את ביתן, זהו צעד נוסף וחשוב בעידוד תעסוקה מקומית איכותית, מתחם זה יהווה אבן שואבת ליזמים מכל הארץ".