מסך ה Onyx בסינמה סיטי | צילום: רפי דלויה  מסך קולנוע חדש בסינמה סיטי גלילות - בקרוב בנתניה? מסך ה Onyx בסינמה סיטי | צילום: רפי דלויה

סינמה סיטי ישראל וסמסונג השיקו הבוקר את מסך קולנוע ה-LED הראשון בישראל והמתקדם ביותר בעולם, בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים - מסך Samsung Onyx

מסך ה Onyx בסינמה סיטי | צילום: רפי דלויה

מסך ה- Onyx הראשון בישראל הושק הבוקר (שני) בסינמה סיטי גלילות ומציג חידושים המרימים את חווית הצפייה בקולנוע לגבהים שטרם נראו בארץ, זאת באמצעות המעבר מטכנולוגית המקרן אל מסכי LED.

מסך ה- Onyx הינו בעל טכנולוגיית הקרנת הקולנוע המתקדמת ביותר בעולם והינו המסך ה-38 בעולם כולו. 

מסך ה-LED החדש מציג צבעוניות ריאליסטית ותמונה אחידה, יכולת הצגת צבעים שחורים אמיתיים בכל נקודה על פני המסך לקבלת עומק, גוונים וחדות המאפשרת לצופה באולם הקולנוע, ליהנות מאיכות תמונה מושלמת, בכל סצנה, גם ברמת תאורה נמוכה ובעל גמישות מרבית המאפשרת שמירה על ההגדרות החזותיות, ללא קשר לתוכן המוצג על המסך.

בנוסף הותקנה מערכת סראונד של JBL המשולבת טכנולוגיה של סמסונג ויוצרת אופטימיזצית קול מושלמת המרחיבה את נקודת השמע בתוך אולם נתון. המערכת הינה מערכת מחשב בעלת מעבדי סאונד מתוחכמים המכוונים לכל מושב בקולנוע ומאפשרת לכל צופה לקבל סאונד זהה, ללא קשר למיקומו הפיזי באולם הקולנוע.

"אנו נרגשים להיות החלוצים בישראל ומהראשונים באירופה, המעניקים לקהל לקוחותינו את חווית הקולנוע הטובה והמתקדמת ביותר בעולם. המסך הראשון שהותקן בגלילות, הינו סנונית ראשונה של מסכי Onyx LED, אשר בכוונתנו להתקין באולמות קולנוע נוספים במתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ" ציין אבי אדרי, מנכ"ל הסינמה סיטי והוסיף "מיום הקמתה חרטה הסינמה סיטי על דגלה להיות רשת הקולנוע המעניקה את חווית הבידור, בילוי ופנאי המובילה בישראל ואנו פועלים כל העת על מנת להעניק לקהל לקוחותינו את השירות הטוב, המתקדם והחדשני ביותר הקיים ונמשיך לפעול כך גם בעתיד".