קולנוע מובילנד פולג | צילום רני לוריא מתחם קולנוע חדש מבית רשת MOVIELAND נפתח בנתניה קולנוע מובילנד פולג | צילום רני לוריא

רשת MOVIELAND פותחת החודש מתחם קולנוע חדש ומשודרג באזור התעשייה החדש בנתניה בהשקעה של 15 מיליון שקלים

קולנוע מובילנד פולג | צילום רני לוריא

במתחם החדש מבית רשת MOVIELAND שנמצא במתחם Y סנטר פולג, פרושים 11 אולמות קולנוע עם 1000 מקומות ישיבה בהשקעה של כ- 15 מיליון שקלים, והוא יחליף את מתחם הקולנוע גלובוס מקס שנסגר לפני כשנה. 

כל האולמות מאובזרים בציוד הקרנה וסאונד חדישים ומתקדמים, הכוללים מקרני לייזר 4K, המבטיחים תמונה בהירה וחדה, מסכים גדולים ומערכות סאונד איכותיות. הצופים יקבלו שדרוג גדול במקומות הישיבה שהפכו לנוחים יותר וכוללים כסאות Rocker (גב גמיש) נוחים במיוחד. בשני אולמות ה-Upgrade ייהנו הצופים מספות מעוצבות ונוחות וגישה ללאונג' אקסקלוסיבי לפני ואחרי הסרט.

חדשות נדל"ן - מתחם קולנוע חדש מבית רשת MOVIELAND נפתח בנתניה

קולנוע מובילנד פולג | צילום רני לוריא

חווית הצפייה לילדים

במתחם הקולנוע יפעל אולם מיוחד עבור ילדים, אשר הוקצו בו שורות שלמות עם כורסאות המותאמים בגודלם לילדים עד גיל 12. באולם הילדים גם מתחם השתרעות עם פופים נעימים. לאולם חדר מסיבות צמוד.
בנוסף, יפעל במקום מזנון גדול ומגוון במיוחד בעל מודל שירות ותמחור חדשני, הכולל מילוי חוזר חינם (Refill) לשתייה, תפריטים בתמחור מיוחד לילדים, ומגוון רחב של מוצרים.
מלבד חוויית הקולנוע, יתקיימו במתחם MOVIELAND מגוון הרצאות, מפגשים קהילתיים ועוד.

חדשות נדל"ן - מתחם קולנוע חדש מבית רשת MOVIELAND נפתח בנתניה

קולנוע מובילנד פולג | צילום רני לוריא

אפי ליפשיץ מנכ"ל MOVIELAND: "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם יכין ועל האפשרות להביא את הדור הבא של בתי הקולנוע לעיר נתניה. MOVIELAND תספק לקהל המקומי קולנוע מעוצב בסגנון החוגג את חוויית הצפייה המשותפת על המסך הגדול, וכזה שיהיה חלק אמיתי מחיי הקהילה באזור. אנו מזמינים את כל תושבי נתניה והסביבה לגלות את הקולנוע מחדש.