פינוי בינוי נורוק טהון. הדמיה תכנית פינוי בינוי נוספת אושרה בצפון העיר פינוי בינוי נורוק טהון. הדמיה

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה פרוייקט פינוי בינוי המשתרע על שטח של 5.5 דונם וכולל שטחי מסחר, דיור, פארק ומרכז קהילתי. ראש העיר מרים פיירברג איכר "מדובר בפרוייקט פינוי בינוי נוסף שמצטרף לפעילות העניפה של ההתחדשות העירונית בעיר"

פינוי בינוי נורוק טהון. הדמיה

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה ביום רביעי שעבר את פרוייקט פינוי בינוי נורוק טהון בצפון העיר.
התכנית כוללת 514 יחידות דיור, כ- 4,000 מ"ר של תעסוקה ומסחר, שטח של כ- 5.5 דונם לצורך הקמת בית ספר נוסף, מרכז קהילתי ופארק עירוני עם חיבור וקישור לשבילים קיימים המובילים לים, במקום 166 יח"ד ברחובות יהושוע טהון, הרב נורוק ושלמה המלך.
פרוייקט "נורוק טהון", אושר בתוך כשנה בלבד בהיותו תואם לעקרונות התכנון של מדיניות ההתחדשות העירונית במרכז העיר ולמפה השמאית שהוכנה על ידי מינהל הנדסה. 

התכנית הינה מהראשונות בשכונת גד מכנס ומצטרפת לתכניות נוספות שאושרו בעיר. 

עוד אושרו בעיר תכנית מתאר להתחדשות עירונית בשכונת קריית נורדאו, שתי תכניות פינוי בינוי בדרום מרכז העיר הלפרין ו-"שיכון הרומנים", שש תכניות פינוי בינוי בצפון מרכז העיר "הרצוג", "הבית הלבן" (בשכונת קרית צאנז), "ויצמן פינת סוקולוב", "ויצמן-בארי", הרב קוק 56-58" ו- "נורוק טהון". בנוסף, נמסר מעיריית נתניה כי בימים אלו מקודמת תכנית מתאר להתחדשות עירונית בשכונות רמת ידין ונאות שקד והתחדשות עירונית לכל מרכז העיר.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "מדובר בפרוייקט פינוי בינוי נוסף שמצטרף לפעילות העניפה של ההתחדשות העירונית בעיר בשנה החולפת, אשר תאפשר שיפור דרמטי של איכות חייהם של התושבים ובתוך כך – תתרום לחזות העיר היפה שלנו."
"בשנה החולפת הקימה עיריית נתניה בשיתוף עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית את המינהלת להתחדשות עירונית במינהל הנדסה ואני מזמינה את תושבי המתחם ליצור קשר עם המינהלת ולקבל את כל הסיוע הנדרש להם בתקופת יישום הפרוייקט".